شناسه خبر : 104775
یکشنبه 30 مهر 1402 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حزب‌الله لبنان: غزه به گورستان اسرائیلی‌ها تبدیل می‌شود

فاش نیوز - معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه «حملات دشمنان به غیرنظامیان، بدون پاسخ نخواهد ماند» هشدار داد که در صورت حمله زمینی، غزه به گورستان رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد.

 به گزارش فارس به نقل از شبکه المیادین شیخ «نعیم قاسم» دیروز (شنبه) در اظهاراتی تأکید کرد که دشمنان مقاومت، به شدت از توانمندی‌های آن واهمه دارند و به همین دلیل در مسیر نابودی گام برمی‌دارند. وی گفت: اگر لازم به مداخله بیشتر ما باشد، این کار را انجام خواهیم داد. آنچه هم‌اکنون در جنوب [لبنان] انجام می‌دهیم، مرحله‌ای است که با مقابله [با دشمن صهیونیستی] همخوانی دارد، ولی اگر دشمن، بیشتر مداخله کند، درگیری گسترش پیدا خواهد کرد. وی با بیان اینکه حزب‌الله تمام تلاش خود را خواهد کرد تا دشمن صهیونیستی ضعیف شود، تاکید کرد: «حمله زمینی اسرائیل به غزه، گورستان دشمن خواهد بود. ما چاره‌ای جز پیروزی و آنان (صهیونیست‌ها) چاره‌ای جز شکست ندارند.»

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi