شناسه خبر : 104796
یکشنبه 30 مهر 1402 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجلاسیه اصلی کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم آذر امسال برگزار می‌شود

فاش نیوز - حجت‌الاسلام شیرازی گفت: اجلاسیه اصلی کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم در شهر تهران برگزار می‌شود

کد خبر: ۶۲۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ - 21October 2023
 

اجلاسیه اصلی کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم آذر امسال برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین «علی شیرازی» جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای زمان آغاز اجلاسیه اصلی کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم را روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در شهر تهران اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه‌ای در ۱۴ آبان ۱۳۹۷ فرمودند: «همین شهدای جوانی که می‌روند این روز‌ها برای دفاع از حرم یا رفته‌اند شهید شده‌اند؛ حرف این ها، اقدامشان، حرکتشان، خاطره‌شان، سخنانی که راجع به این‌ها گفته می‌شود، همه این‌ها بیدارکننده است، همه این‌ها هشیارکننده است. ما گوشمان سنگین است، این پیام‌ها را درست نمی‌شنویم؛ اگر این پیام‌ها را به ما بشنوانند، دیگر این گرایش به شرق و به غرب و به دشمن و به کفر و الحاد و مانند این ها، از بین ما رخت بر خواهد بست».

لذا در راستای عمل به تدبیر ولایت و به پاس تجلیل از شهدای گرانقدر مدافع حرم، اجلاسیه اصلی کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در شهر تهران برگزار می‌شود.

این کنگره مردمی، به همت تمامی خانواده معظم شهدای مدافع حرم ایرانی و غیر ایرانی شکل پذیرفته است؛ به همین جهت هر خانه، یک ستاد است؛ همه پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم گرداننده اصلی و تامین کننده محتوای کنگره اند.

شایسته است همه عزیزان با همت بلند خود، وارد عرصه شوند و زیباترین کنگره مردمی را شکل دهند تا با یاری جمع خانواده ها، بتوانیم به تکلیفی که شهیدان بزرگوار بر دوش ما گذاشتند، جامه عمل بپوشانیم.

ستاد کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم از تمامی طرح ها، پیشنهادات و انتقادات شما خاندان معظم شهدای مدافع حرم استقبال می‌کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi