شناسه خبر : 104811
یکشنبه 30 مهر 1402 , 18:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای بار دوم و علیرغم دستور نمایندگی ولی فقیه و ریاست‌جمهوری

لشکرکشی عوامل بنیاد به دفتر فاش نیوز و قتل‌عام روحی ایثارگران

دوستان اما از تنها چیزی که در حق ما دریغ نکردند انواع برخوردهای غیرقانونی و اخم و تخم و اهانت و بی ادبی و... در این مکان فرهنگی - رسانه ای بود و...

فاش نیوز - دیروز یک بار دیگر عوامل بنیاد، و این بار در حد یک لشکر زرهی با انواع خودروها و با تیپ و هیبت نیروهای بعثی، به دفتر رسانه ایثارگری فاش نیوز هجوم آوردند و از هر بی اخلاقی و بی قانونی که بلد بودند دریغ نکردند.

دیروز حوالی ساعت 3 بعدازظهر، تیمی حدودا" سی نفره از عوامل بنیاد با چندین خودروی دولتی و امنیتی به دفتر فاش نیوز هجوم آوردند و با برخوردی توهین آمیز قصد بیرون ریختن وسایل دفتر را داشتند.

دوستان اما از تنها چیزی که در حق ما دریغ نکردند، انواع برخوردهای غیرقانونی و اخم و تخم و اهانت و بی ادبی و... در این مکان فرهنگی - رسانه ای بود و... خیلی‌هایشان ماسک داشتند و یک فیلمبردار هم همراهشان بود که فتح‌ الفتوحشان را ثبت و ضبط کنند!

در حالی که مدیر مسئول این پایگاه خبری در حال گفتگو با تلفن بود، سرزده و بدون اجازه و با ایجاد رعب و وحشت، با فریاد "یالا تخلیه کنید"، پر شدند داخل محیط کوچک کاری فاش نیوز و.... خلاصه حسابی روحمان را قتل‌عام کردند!

فردی که خود را قاضی اجرای احکام مجتمع قضایی شهید مفتح معرفی می کرد، با برخوردی زننده دستور به اجرای حکم می داد.

این اتفاق در حالی بود که نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید اعلام کرده بود، آن حکم را متوقف کرده و ما نیز تا همین دیروز هم در حال تعامل برای یافتن راهی برای حل مشکل بودیم. 

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نیز روز گذشته اش اطمینان داده بود که با قاضی زاده صحبت کرده و موضوع حل شده است و قرار شده هم بر اساس سیاست دولت و خواست رئیس جمهور که عنوان کرده بود دولت از هیچ رسانه ای شکایت نکرده و نباید بشود، شکایت ها را پس بگیرند و هم در صورت لزوم جای دیگری را به عنوان معوض در اختیار این موسسه فرهنگی، هنری و رسانه ای قرار دهند.

معاون اول رئیس جمهور نیز پس از وصول گزارش های مردمی، همین دیروز خبر داد که دستوری در همین رابطه، با شماره 133203 مورخ 29/7/1402 برای قاضی زاده هاشمی ارسال کرده است.

اما گویا این مدعی خادمی ایثارگران و مبتکر سیاست تخریب خلاق اخلاقمداری، آن هم در مقابل مخدومانش به خود اجازه می دهد علیه جانبازان نخاعی و ویلچری و ایثارگران قشون‌کشی کند، فیلم بسازد، پرونده‌سازی کند، شکایت و شکایت‌کشی سریالی راه بیندازد و مامور انتظامی مسلح و حراست بنیاد را علیه آنان گسیل کند و برخی مدیران را که در دروغ و فریب و سردواندن ایثارگران، خصوصا در این دوره، یکی از یکی کاربلدتر هستند، بر مقدرات بهترین فرزندان این مرز و بوم حاکم گرداند.

آنان که در مقابل تهاجم به خانواده شهدا و هتک حرمت آنان توسط اغتشاشگران منحرف و عامل بیگانه دم برنمی آورند و نهایت نرمش و مسامحه را مبذول می دارند، به ایثارگران که می رسند، به دلیل نجابت آنان، گرگ می شوند و درنده‌خویی می کنند.

افراد زیادی با کت و کول بی ادب که رعایت آداب قانونی را هم بلد نیستند و به جانبازان و ایثارگران که می رسند، با کبکبه و دبدبه هجوم می آورند و چنان بگیر و ببندی راه می اندازند که گویی می خواهند خانه تیمی ضدانقلاب را تسخیر کنند!!!!!!!!! از اجیر شعبان بی‌مخ ها و دادن اطلاعات خصوصی ایثارگران به آنان و تهدید با حربه آبروریزی و دیگر بی اخلاقی ها که بماند...

واقعا این طرز برخورد با کسانی‌ست که شغل و پست و مقامتان را از آنان دارید و واقعا برای ارعاب جانبازان از جان گذشته به این همه عِده و عُده و اقدامات ارهابی متوسل می شوید؟!

آیا برای وصول میلیاردها تومان دارایی های بنیاد که به دلایل و بهانه هایی سال هاست ممکن الوصول نشده است نیز اینقدر جدیدت و شدت بکار می برید؟!

آیا در روزهایی که بیشترین اخبار غزه و بیرون کردن فلسطینی ها از خانه هایشان توسط فاش نیوز منتشر می شود، جا داشت که به این پایگاه رسانه ای ایثارگران، صهیونیست وار هجوم بیاورید؟

آیا درج چند خبر انتقادی که باعث هدایت جریان مطالبه گری ایثارگران به سکوهای داخلی و پرهیز از افتادن آنان در دام سرویس های جاسوسی می شود و در نتیجه خفه شدن رسانه های غربی، اینقدر ناخوشایند آقایان است که به هر حربه ای متوسل می شوند تا دوستان را به سمت دشمنان سوق دهند؟

آیا فاش نیوز در سال های گذشته و در همه ادوار وظیفه اش مطالبه انقلابی و آگاهانه نبوده است؟

ما اگر می خواستیم مثل آقایان بی اخلاق باشیم که به خاطر گرفتن امکانات و دفع شر عوامل شما مثل بعضی دیگر که شما با بی تدبیری و بداخلاقی خاص خودتان آنان را تطمیع می کنید و مأمورشان می کنید تا بین ایثارگران تفرقه بیندازند، عمل می کردیم و برای دلخوشی چند مدیر شیفته پست و مقام و فاسدی که در مصدر امورات ایثارگران کاشته اید، مجیزگویی می کردیم تا سرکیسه بیت المال را شل کنند و با ما هم کاری نداشته باشند.

حکایت «شاه می بخشد و شاهقلی نه» شده است. رئیس جمهور افتخارش این است که از خبرنگاری شکایت نکرده و نمی کند؛ ولی رئیس بنیاد شهید از درج خبر مشکلات ایثارگران و هشدار و انذار درباره بروز فساد در زیرمجموعه اش بر می آشوبد و دست روی دهان رسانه ایثارگری می گذارد و می خواهد خفه اش کند!

 

فاش نیوز تا لحظه مخابره این خبر حتی اجازه ادامه کار خبری خود را به دلیل هجوم عوامل بنیاد نداشته است و حتی عکس های گرفته شده از حضور بی ادبانه‌شان را نیز به طور غیرقانونی و به‌زور پاک می کردند و در مدت یک ساعت چنان خفقانی ایجاد کرده بودند که خاطره خفقان و بگیر و ببند دوره کروبی و همسرش را تداعی می کرد...

وقتی به آنان اعلام شد که "توان و قصد تخلیه اسباب و اثاثیه را نداریم" و "به هر قیمتی شده اجازه این کار را نمی دهیم مگر این که از روی ما رد شوید"...، "شما بی خبر و بعد از ساعت اداری آمده اید" و "ما الان به همان کسانی که مسئول بالاتر رئیستان هستند هم دسترسی نداریم"، لااقل مهلتی بدهید تا پیگیر باشیم و مشکل را حل کنیم"،... فردی که مسئول عوامل بنیاد بود، رفت بیرون و آمد گفت به آقای قاضی زاده و خیبری زنگ زدیم، گفتند کار خودتان را بکنید! حکم را اجرا کنید، مهلت ندهید و تخلیه شان کنید!

نهایتا هم با ارعاب و تهدید قاضی اجرای حکم طوری که انگار دلش به رحم آمده و با مسئولیت خودش این کار را می کند... تعهدی گرفتند که تا یک هفته دیگر خود را با اثاث و اسباب بیرون بریزیم و این سنگر فرهنگی رسانه ای را تحویل لجبازی ها و عقده های متراکم آقایان خادم ایثارگران کنیم...

گفتنی است تصاویر و فیلم های گرفته شده را به طور غیر قانونی و به اجبار پاک کردند و فقط این چند تصویر نصفه و نیمه باقی مانده که متاسفانه تمام عِده و عُده ای که بنیاد به منظور ارعاب کارکنان این مرکز فرهنگی و رسانه ای ایثارگران گسیل کرده بود، قابل مشاهده نیست.

اینستاگرام
امروز لات و الواط هم در مواجهه با جانبازان شرم و حیا دارند . معلوم نیست این دار و دسته ای که قاضی زاده جمع کرده از چه قماشی هستند . آقای رئیسی نمی خواهی به این انتخاب فضاحت بار خود خاتمه دهی و او را از جمع تیم دولت اخراج کنی . منیت ، خودخواهی ، غدبازی ، خودشیفتگی از خصوصیات این فرد است
آقای قاضی زاده هاشمی ، شما کسی هستید که در دولت روحانی هم وزیر بهداشت بودید کسی که بتواند در این دولت و دولت قبلی سمت های بالا بگیرد باید زبان چرب و نرمی داشته باشد و گفتارش شبیه جادوگران باشد اینکه شما و همکاران شما که به دفتر فاش نیوز حمله کردید تا غرور بچه های انقلاب را بشکنید کور خواندید
ان شالله که خیانت های برخی رو شود و پیش شهدا و مادران شهید و زن و بچه تان خجالت زده شوید شماها چه چیر را می خواهید به بچه هایتان بیاموزید ؟ این کارها را ؟
شربت به دست غیر و به جان رفیق زهر
در حیرت ام من که بستانم کدام را ؟
آقا محسن عزیز نمی‌دانم از کی این رسانه را دنبال می کنی این اولین بار نیست که این قوم خودسر این بی اخلاقی ها را انجام می دهند ، اما شما جناب آقای دکتر سیدمحمد حسین قاضی زاده هاشمی که دایه طرفداری از جامعه ایثارگری را از بدو ورودت به بنیادرا داری آیا مشاوران دور ورت را خودت انتخاب کردی یا برایت تحمیل کردن فکر کنم دومی نزدیک است چون خود شما حتما برای یک بار هم شده این به این رسانه از طریق موبایلت سرزدی ونیک می دانی که تنهارسانه ای ایثار گران است که دقدقه قلبی آن طرح مشکلات ایثار گران وخانواده آنان بوده ولا غیر سئوالی از شما دارم کسی که حقایق را بازگو کند بدور از باند بازی وکج روی که فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه خط ومش خود قرار داده حقش این است چون فرمایشات آقا را اجرا می کند نه خیر این نیست چون اطاعت دستور مولایش چراغ راه او بوده وایثارگران هم پشت سر او حرکت کرده وخواهند کرد سرباز ولایت هیچ وقت جزو خوارج نبوده ونخواهد بود ،مثل اینکه یادتان رفته همین رسانه بود که ورود شما را به بنیاد شهید وامور ایثارگران را که باخون شهدا وتکه پاره جانبازان به این فربهی رسیده راگرامی ومیمون دانسته وآینده درخشانی را برای خانواده ایثار نوید می داد دلیلش این بود چون خودت جانباز وخانواده شهید واز جنس خود مائ ودرد آشنا به مسائل این خانواده که فکر ذکر آقا که این خانواده دچار مشگل نشوند که پایه های اصلی نظامند راهش این نیست برادرم ،بزرگوار ، چون بخاطر حمایت از شما دربدو ورود چه انتقادها از دیگر دوستان جانباز که روشن تر از ما بودند شنیدیم چون ما مو می دیدیم آنان پیچش مو پس بجای بازی با این خانواده که فرمانده اش آقا پشتش ایستاده که خود جناب عالی جزو،ما، می باشید ببین دربنیاد چه خبر است چه دستهای می خواهند تفرقه افکنی کنند که با پاشش این رسانه آب را گل آلود واز آن بیش از حال ماهی گیری کنند تا این بچه های وفادار را نسبت به کرده های خود پشیمان کنند ولی کور خواندند چون بچه های جانباز کمی تا قسمتی شهیدند،ازکرده خود پشیمان نمی شوند چون نفسشان به آقا گرم است ، از دشمنان شکایت به دوست برم ، چون دوردوست دشمنان گرفته اند شکایت به کی برم ،ولعاقبته خیرو للمتقین،
این فرد میخاد فرهنگ ایثار و شهادت رو ترویج کنه . این اقدامات که بیشتر کار اراذل و اوباشه.
آقای رئیسی چه کردی ؟ یک فرد که حتی اصول اولیه تعامل با جامعه ایثارگری رو نمی فهمه گذاشتی رئیس بنیاد.
سلام
انصافا از معدود رسانه های مردمی و فعال در حوزه ایثارگران فاش نیوز است و از همه زحمات مدیران و خبرنگاران این سایت متشکرم چون خدا شاهد است که سبب خیر و برکت در زندگی ایثارگران شده اید
خداوند یار و همراهتون باشد
خدانشناس ها
ایشالله خدا به خودتون و خانواده تون برگردونه
اون وقت که دارید از ناراحتی داد می زنید، یاد این ظلمتون بیفتید
نگید نمیدونیم از کجا خوردیم!
ظلم پاخوری داره. پدرمادرتون یادتون ندادن؟!
خوبه پرسنل بنیاد یسری شون فرزند شهیدن. جانبازا همرزمای پدرتونن. خوب راه پدرتونو رفتید!
لعن و نفرین برای خودتون نخرید
ادم هر کار زورش برسه نمیکنه! خدا زورش از شما بیشتره
نگید نگفتی!!!!!!!!!!!!!!!!
عزیز من شماها چرا هراس دارید ازاینکه
این خبر را رسانه ای و فراگیر کنید؟!!!
هرچند مردم خودشان اینا راخوب می‌شناسند.
اکثر مردم می گویند خوب وعالی بهشون میرسن بنده ترکش ها مغزم را سوزانده یک طرف بدنم بدون حرکت (دست وپا)دارای تشنج زیادشب تا صبح سردرد۳۵ساله دارای فرزند با بیماری اتیسم شدیدو.......چمیدانی
با رسانه ای که در ارتباط با ایثارگر بوده و منعکس کننده معضلات جامعه ایثارگران و پیگیر حل مشکلات آنان می باشد اینچنین خصمانه و بدور از عقلانیت برخورد می کنند خدا به داد ما ایثارگران عادی برسد که هنوز از بی عدالتی آنان در بنیاد دم نزدیم و دنبال مچ گیری امور غیزقانونی و ناعادلانه آنان نبودیم. از آقایان مسئول رده بالای بنیاد که جانباز ۷۰ درصد را حتی برای چند دقیقه درمحل منصب و ریاستشان ، درخواست به دست ، وقت ملاقات نمی دهند و حتی درخواستش را نگاه هم نمی کنند چه انتظاری می توان داشت ، حضرت امام خمینی ، ره، فرموده بودند خدمت به جانبازان خدمت به نبی اکرم ،ص، است . حالا کجا رسیدیم که مخدومان بنیاد را با سنگدلی حرمت می شکنند
. به نظر می‌رسد که تمامی ایثارگران باید مقابل این توهین ها بایستندو از شان و شئونات ایثارگری به نحو معقول دفاع کنند .ایثارگران مدیون زحمات فاش نیوز و خدمات رسانی آنان بوده و سالیان سال از حقوق ایثارگران توسط فاش نیوز دفاع شده است .انصاف نیست که ما ایثارگران از عوامل خدوم و مخلصانه فاش نیوز دفاع حساب شده نکنیم. در ضمن وکلای جانباز آماده دفاع از این رسانه ایثارگری می باشند.
سلام
ما را چه می شود ؟
هر جانباز ( ویلچری، بصیر، قطع عضو، ... ) به تنهای هم نشانه است و هم نشانه ساز..‌.
از حیث مباحث نماد نشناسی در جامعه شناسی سیاسی، فیزیک حضور هر جانباز در اجتماع ( کلاس درس و محیط کار و کوچه و خیابان و مرلسم و مناسک و ...) دقیقا به سان یک مو سسه ی فرهنگی منحصر به فرد و تا ثیر گذار و به قول آن پیر سفر کرده چراغ هدایت است ...
این چراغ هدایت نیاز به مراقبت دارد نه آزردگی خاطر ...!
با ما به از آن باش که با خلق جهانی ...
شایسته نیست:
دست اندر کاران سایت وزین فاش نیوز که ( ف فرهنگ، ا ایثار، ش شهادت ) را زندگی می کنند، کسانی که حیات زیسته ی آنها با این مفاهیم توصیف نا پذیر گره خورده و ثابت کرده اند و سند دارند که متعهد به اسلام و قرآنند!!! و دلیل آن به بیان قیصر همان زخمهایی است که نه شمرده اند!
از مشکلات حل شدنی رنج ببرند!
بخصوص امروز که همه ی نشستگان بر سر سفره ی انقلاب اسلامی، باهم مورد غضب تکنو امپراطور و رسانه های آور آب قرار داریم!
چه زیبا توصیه کرد بنیان گذار انقلاب اسلامی:
با تفاهم مسایل را حل کنید، نه اینکه در مقابل هم جبهه گیری کنید ...
انچه البته به جایی نرسد فریاد است
سلام علیکم
عجبا مگر آقای قاضی زاده نمیگوید جانباز است و می‌خواست رئیس جمهور بشه اینطوری؟
اگر حق با فاش نیوز نیست بصورت قانونی عملکرده و برای ایثارگران و بقیه شفاف سازی کنند. فاش نیوز قبل از آمدن آقای قاضی زاده فعالیت و نوع عملکردش مشخص است.البته در سال ۱۳۹۳ که آقای قاضی زاده نماینده مجلس بود در بیمارستانی بستری بودم که ایشان را دعوت کرده بودند وقتی از ایشان برای کمک به یک بیمار معلول بستری درخواست جدی و مصرانه ای برای پیگیری کار آن بنده خدا کردم برخورد بسیار تندی جلوی جمع با بنده جانباز ۷۰٪ ویلچری کردند.افسوس
اقای قاضی زاده
خدا عوض این استرسی که به جانبازایی که عمر و مالشون رو وقف کارای فرهنگی کردن وارد کردی، بهت میده
منتظرش باش
کلا یه نفر جانباز اونجا هست چرا خودتون رو جای همه ایثارگران می گذاربد؟ کی بشما اجازه داده از اسم ما به نفع خودتون استفاده کنید؟ چرا شرم نمی کنید از این همه سواستفاده از اسم جانبازان؟
آقا یوسف مدیر ومدبر آمار... هم فکر آقایان .. جانباز فقط قطع نخاع نیست که بااین قطعیت افاضه فضل می فرمائید تواصلا ته پیازی یا سر پیاز اول مطالعه کن بعد حرف بزن وبه اندازه فهم وشعورت وقتی نفرات جمع می‌شوند می شود ما.. این همه تعداد جانباز که صاحب فاش نیوزند حق دارند از کلمه ما استفاده کنند پس یاد بگیر ما جانبازان وخانواده گرانقدر شهدا که یک موردش همین فرزند دلاور شهید خیبر حسن آقای عزیز به اتفاق هم که می‌شویم ما حمایت قاطع خود را از حاج بهروز عزیز که نمی شناسیش ودیگر عوامل زحمت کش فاش نیوز اعلام می داریم وبرای تک تک آنان آرزوی روز افزون توفیق و موفقیت وسر بلندشان را ازایزد منان خواستاریم ...ما خانواده شهدا وجانبازان
این همه دعوا بر سر ملک بنیاد است که فاش نیوز در آن فعالیت دارد!
اینها همه بهانه س!
برفرض اینکه این ساختمان هم گرفتید...
چکارش میکنید؟!
میدید جانباز با خانواده ش بره اونجا بشینه یا به خانواده شهید میدید؟!!!
این همه اموال اعم از ملک و نیروگاه و سازمان اقتصادی کوثر با این همه زیر مجموعه از قبیل هتل و ورزشگاه و سینما و پارک ارم و..... در اختیار دارید!!!
ایثارگران چه سودی برده اند؟!!!!!
دعوا،،، دعوای سیاسی ست!!!
نزدیک انتخاباته و هر کی هم که بیت المال در اختیار داره، حسابی ازش استفاده میکنه تا خودش و حزب ش رو بکشه بالا...
مرگ و ننگ بر ضد انقلاب ها...
ایثارگران مشکلات بسیار زیادی دارند و قانون در موردشون اعمال نمیشه!!!!!!!!!!
سلام درود به امام عصر و نائب بر حقش امام خامنه ای و سلام به ایثار گران گرامی
این روز ها که دل مان خونه به خاطر بمباران مردم غزه و بچه های بیگانه فلسطینیان که دشمن ابله و خونخوار که مردم غزه را به اتش خون گرفتند با کار که عوامل بنیاد در فاش نیوز با برادران جانباز کردند فقط کلمه ان بچه فلسطینی در دلم ندا می دهد ما خدای داریم و به هر کار کرد انسانها باخبر است
ولی یک سوال دارم از بنیاد شهید
ایا مردم غزه را اسرائیل می خواهد با بمباران کشتار از سرزمین شان بیرون کند وحشیگری می دانید یا نه
در این سایت چند تا قطع نخا ع مشغول کارند زمانی مثل پروانه پر داشتند در زمان جنگ شیر مرد بود اند زمانه روزگار پر هایشان را سوزاند الان جبهه فرهنگی کار می کنند فقط یک کلمه از خدمات این عزیزان می گویم جانبازان خانواده شهدا که بنیاد مراجعه می کنند دست از پار درازتر بر می گردند دلشان از کار مندان و بنیاد پره شما می گوید به کجا پناه ببرند دلشان را خالی کنند ایا شما می خواهید این عزیزان به مسیح پولی نژاد تماس بگیرند و یا به بی بی سی زنگ بزنند و یا انتر نشنال تماس بگیرند دل هایشان را خالی کنند تا نترکند این عزیزان با انتقاد که خانواده شهدا و جانبازان ایثار گران می کنند ازطریق این سایت به شما منطقل می کنند و در شبکه های معاند می بندند شما باید از این عزیزان قدر دان باشید با بال پر سوخته باز هم از مقدسات خود دفاع می کنند
40 سال روزی 22 تا قرص می خورم کبدم همه اش خرا ب شده سیروز کبدی شدم حال ندارم بیشتر بنویسم
سلام به عنوان احدی ازجامعه هدف خانوادتن ممنون وقدردان زحمات فاش نیوزهستیم درپناه خدا
سلام. واقعا برای بنیاد متاسفم. با این عمل چهره منحوس خودش رو نشون داد. قاضی زاده جلوی دوربین طوری از خانواده ایثارگران حرف میزنه کسی نشناسه فکر میکنه واقعا جانبازه و حامی ایثارگران!!!خداروشکر که رئیس جمهور نشد وگرنه اگه مثل فاش نیوز به عملکردش ایراد می گرفتند لابد نصف ملت رو قتل عام می کرد!!!
فاش نیوز غصه نخور. تو همیشه سربلند و پابرجایی.
من بارها گفتم طوماری جمع کنید و به دفتر رهبری و رئیس جمهور بفرستید ، کوتاهی کردید ...
اینا هیچ چیز براشون مهم نیست ! جانباز و خانواده شهید براشون فرقی نداره !!!! گفتم من گزارش رشوه گیری کارمندشون رو دادم بهم زنگ زدن گفتن میکنیمت تو گونی و .....
حالا برگردید دنبال بگردید پرتغال فروش ...
خخخخخخخ....
این مدیر بی تدبیر خام با روحیه تکبر اولین مدیری است که پلی پلیس را در مطالبات ایثارگران باز کرده و چون فاقد منطق است پاسخ مطالبات را با بگیر و ببند می دهد.

خدا او را از ما بگیرد و به مثل خودش مبتلا کند.
دوربین ها راچک کرد اطلاع رسانی مردمی کنید
سلام میشه رئیس جمهور ازکارهای این آقایان مسئولین بنیادشهید وامورایثارگران بیخبرباشه بی برنامه ترین وبی عرضه ترین رئیس بنیادشهید وامورایثارگران دراین دولت بوده که وای بحال ماووای بحال اونهایی که ایشون رابه مسندقدرت گذاشتندکه همه چیزبنیادشهیدوامورایثارگران افتاده دست یه عده ادم ازخدابیخبر که نه رحم دارندونه مروت عین بعثی هاهستندوقتی میبینندزورشون به رزمندگان نمیرسه میرفتندشهرهارابمباران می‌کردند آقای قاضی‌زاده ومدیدان تحت امرایشان اگه حکم قاضی دارندکه دیگه احتیاج نیست که قشون کشی کنیدکه ادم های عادی هم اینوببینندوبگن نیروهای حزب الهی برای میراث خوری افتادن به جون هم ودارندبیت المال راغارت میکنندولی همه میدانندکه شماعرضه اداره این ارگان مقدس رانداری ولی نمی‌دانیم چرااقای رئیس جمهور این کارهای بدشمارانمیبیند بنظرمانبایددرجمهوری اسلامی ویابهتربگویم دراین دولت حداقل بایدبه آقای قاضی‌زاده پست ومقامی نمیدادندمیپرسیدچراالان میگم خدمتتان ایشان رقیب آقای رئیسی بودنددراصل رغیب ایشان نبودایشون رغیب نیروهای حزب الله بودندوتاروز آخررغابت راادامه دادندایشون لایق این پست ومحبت رانداشت نمی‌دانم ایشون کیودراون بالا بالاهاداشت که این آقایان واردبنیادشهید شدندوماایثارگران رابخاک سیاه نشانداقای رئیسی رئیس جمهوری محترم جمهوری اسلامی بایداینوبدونندکه اگه یک آقایی نه اقای قاضی زاده هرکسی دربنیادشهید وامورایثارگران اختلافی بین ایثارگران درست کردبایدصریح ایشون رااخراج کند ایشون آقای قاضی‌زاده ومدیدان تحت امرایشان ازروزی که وارداین مکان مقدس شدندکاری بسربنیادشهیداوردندکه سالهاترمیم نمیشه

واقعاً جای تاسف دارد همگی با نام مستعار نظر داده اند . جانبازان و ایثارگران چیزی برای از دست دادن ندارند.
حالا عده ای آمده اند با امکانات دولتی برای جانبازان نخاعی شاخ و شانه می کشند؟ کهنه سربازان جنگ هرگز پشت همرزمان خود را خالی نمی گذارند . هر مقامی در هر مسئولیتی بخواهد برای امثال جانبازان نخاعی چنین کاری را بکند ما ایثارگران با تجربه‌های جنگی خود و اصل غافلگیری می‌توانیم در هر نقطه ای که فکرش را نمی کنید سرتان آوار شویم . سعی نکنید ما را امتحان کنید ، دودش چشمانتان را فرا خواهد گرفت.
هر چند اینکار در شأن این نظام نیست و تنها اندوخته ایثارگران همین اعتبار و افتخاری است که در دفاع مقدس به دست آورده‌اند ولی اکنون هویت خود را پنهان می‌کنند و برای مسئولان نظام باید همین موضوع احساس خطر محسوب شود. مسئولان هرچه زودتر از این خواب بیدار شوید. ایثارگران که قبلا" خودشان را ثابت کرده اند و هرگز نمیخواهند دشمنان را شاد کنند ولی در صورت چنین اتفاقی فقط خودتان مقصر می‌باشید ، چون شما عهد شکنی کردید نه ایثارگران .
سلام خود شما ها مقصر اصلي هستيد اين قدر به بنياد اجازه داديد تا كا به اينجا بكشه
سلام ، فاش نیوز عزیز ضمن دلجویی و اظهار همدردی با شما که همیشه یار وفادار و راز دار و تریبون امانتدار درد دلهای ایثارگران بودید و برای حفظ دین و میهن با مال و جان جهاد کردید اما بارها با اتهامات بی اساس به دادگاه کشانده شدید اما این مرتبه با حرکتی که دور از شخصیت ایثارگر و خادمان ایثارگران مواجه بودید و با صبر و شکیبایی شخصیت ایثارگران را حفظ کردید تشکر و قدردانی میکنیم.
بارها از آقای رییسی درخواست داشتیم افرادی که به غربگرا مشهور هستند و در پستهای حساس حضور دارند پاکسازی شوند اما آن دسته از مسئولان که اغلب از دولت اصلاحات مسئولیت داشتند تا اکنون در دولت انقلابی حضور دارند و آن بلوایی که دیروز بر سر حسینیه مجازی فاش نیوز آوردند برای ما هر روز جریان دارد زیرا هرگز از مواضع ولایی و انقلابی کوتاه نیامدیم و با تمام قوت و توکل بر علیه مفاسد اداری سنگر ایمان و اعتقاد را حفظ کردیم.
مسئولان غربگرای پس مانده از دولتهای قبل که معلوم نیست چطور مدرک گرفتند و در پستهای غیر مرتبط با مدرکی که سوادش را ندارند در دولت انقلابی همچون وصله ای ناجور هستند که از یک طرف با سیاستهای دولت انقلابی برای خدمت شایسته به مردم و افتخار آفرینی جوانان مخالفت میکنند و از سوی دیگر نیز با کارشناسان انقلابی جانباز و بسیجی کارشکنی و ضدیت دارند.
تنها سنگر ایثارگران در مقابل مسئولان غربگرا فقط میهن پرستی و تقوا و پیروی از مقام معظم رهبری است لذا هیچگونه وصله ای برای بد نام کردن ایثارگران وجود ندارد.
برخی موارد همچون عدم استخدام فرزند جانباز با مدرک کارشناسی ارشد و جایگزین کردن فرزند خودشان با دیپلم و عدم پرداخت حق و حقوق جانبازی و تحقیر جانباز برای مشکلات اعصاب و روان که بی ادبی و بی تربیتی خودشان را به مشکل اعصاب و روان جانباز نسبت میدهند و بارها پس از جراحی که دو تا سه ماه بستری بودیم حتی یک تلفن نزدند اما برای هم کیش خودشان لشکر کشی کردند و هدایای گوناگون تهیه کردند و خلاصه از روزی که دولت اصلاحات روی کار آمد وضعیت ایثارگران اینطور با سیاست انقباضی و کاهش درصد و تبعیض در حق و حقوق همراه بوده است که همچنان ادامه دارد انگار دولت انقلابی هم از این وضعیت رضایت دارد و در مجلس نیز نمایندگان فقط در شعار و سخنرانی متخصص هستند و در عمل پس از قطعنامه هیچگونه تغییری در وضعیت ایثارگران وجود نداشته اگر تغییری وجود داشته فقط روی کاغذ باقیمانده است که جانبازی مستاجر مجبور است هزینه های درمانش را از جیب پرداخت کند.
مسئولان جمهوری اسلامی شاهد باشند بجز آن عده انگشت شمار که بنام تشکل ایثارگران معرفی شدند از عملکرد بنیاد رضایت دارند و از سوی دیگر اکثریت ایثارگران ناراضی و شاکی هستند آیا اضافه شدن ایثارگرانی از کشورهای محور مقاومت موجب شده تا بنیاد اینگونه به ایثارگران بی اعتنا باشد؟
طبق معمول چاره ای نداریم بجز اینکه فقط به خداوند متعال پناه ببریم و از او استعانت بجوییم.
سلام وعرض ادب و احترام به محضر جناب ساقی عزیز وجناب مجتهدعزیز وهمه فاش نیوزها درکمال تواضع دست بوستان هستیم ماجانبازان تنها مقصر اصلی را جناب آقای رئیسی رئیس جمهور محترم میدونیم باتوجه به اینکه از روزنخستی که جناب قاضی‌زاده هاشمی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شدن همه اش درگیری وبازم تاکید میکنیم مقصرواقعی رئیس جمهور محترم هستندوبس، امیدواریم هرچه زودتر وسریعتر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برکنارشده وبجایشان جناب آقای اوحدی رابه خانه اش برگردانید، ازطرفی امیدواریم کسانی درهرلباس ومقام ومنصبی هستندوبه جامعه هدف خانواده محترم شهداء ی عزیزمان، جانبازان و آزادگان ظلم روا داشته اندبه دردما جانبازان گرفتارآیند، حضرات خداوند نه عمررامشخص کرده ونه سلامتی پس بترسیدازآهی گاهی چه معلوم درتصادفی قطع عضو، قطع نخاع، ناببینا و... نشوید،جمعی از جانبازان.
سلام ، امروز این خبر باعث نگرانی و ناراحتی شد و سوالات فراوانی را در اذهان عموم مردم ایجاد کرد.
آیا بهترین فرزندان ایران که با دست خالی مقابل 50 ارتش و ابر قدرتهای جهان ایستادند و هشت سال مقاومت کردند تا امروز مسئولان جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان سینه سپر کنند و با افتخار بگویند "یک وجب خاک ندادیم" واجد چنین برخوردی ناشایست هستند؟
طی سالها شاهد بودیم همین مسئولان در مقابل اختلاسگران و براندازان نظام و فتنه گران و اغتشاشگران و خیانتکاران و جاسوسان دشمن چنین برخوردی نکردند اما امروز کار به جایی رسیده که با بدترین وضعیت بر علیه عاشقان ولایت و حافظان دین و میهن که با وجود انواع درد ورنج و تضییع حق و حقوق برای حفظ امنیت کشور سکوت کردند اینطور برخوردی ناشایست صورت بگیرد؟ آیا خادمان واقعی ایثارگران شایسته اینچنین برخوردی هستند؟
سلام به تمام ایثارگران محترم وآزادگان دلاور و خانواده معظم شهدا....راستش از این خبر دردناک خیلی شوکه شدم فقط میتونم بگم که مدیران فعلی بنیاد....ازسکوت همگی مان برای منافع خودشان نهایت سو استفاده را میکنند که نمونه اش حذف سهمیه یارانه بنزین هستش که امسال تاکنون طی این حدود 8ماه هیچ خبری نیست و هیچگونه جواب قانع کننده ای هم ازعدم واریزی این سهمیه بنزین....نمیدهن و معوقات بحق وقانونی حق پرستاری.... و دیگر تسهیلات و امکانات که قبلاً در بنیاد.... موجود و روال عادی داشته الان با آمدن مدیریت فعلی بنیاد.... همگی از میان برداشتن و یا خیلی ضعیفه ودر حال از میان برداشتن هستش من بارها گفتم حدوداً 2سالی میشه که درهمین وبسایت.... اعلام کردم وباز تکرار می کنم.... دوستان عزیز جامعه ایثارگران....تا مادامیکه مدیریت فعلی بنیاد....باشه همین وضعیت موجود وحتی بدتر از این وضعیت موجود هم دور از انتظار نیست ؟؟؟؟تنها‌راهش این سکوت ظلت باروخفت بار.... هرچه زودتر بشکنیم و مثل زمان جنگ که برای وطنمان عاشقانه و در راه رضای خداوند متعال.... آرزوی شهادت....میکردیم هرچه سریعتر درکل کشور جامعه ایثارگران..... فراخوان سرتاسری برای (خلع مدیریت فعلی بنیاد....) اقدام کنیم و درد خودمان را وعدم خدمات رسانی مدیریت فعلی بنیاد..... بصورت مکتوب ویا ازطریق نمایندگان منصف جامعه ایثارگران.... مستقیم دربیت رهبری..... به اطلاع رهبر معظم انقلاب....برسانیم که اگر این کار را انجام ندهیم وضعیت هرروز برای همگی ما جامعه ایثارگران....بدتر خواهد شد....... یاحق......
سلام قاضی زاده یک رو نیست خدا نبخشدش ان شالله به دردی دچار بشه که درمان نداشته باشه
به نظر من دوستان و حامیان فاش نیوز اعم از کل ایثارگران (چرا که تمام اقشار ایثارگری به نوعی زخم خورده بنیاد هستند) امروز باید در کنار فاش نیوز قرلر بگیرند و یک اجتماع بزرگ به حمایت از فاش نیوز در مقابل بنیاد انجام بدهند تا بنیادشهید متوجه بشه که فاش نیوز تنها نیست.
سلام و عرض ادب.....
متاسفانه با اومدن آقای قاضی زاده هاشمی وتیم همراهش بی حرمتی وبی احترامی در بنیاد شهید بیداد می‌کنه وهرچی بیشتر به عملکرد ایشون اعتراض میشه گوش ها بسته تر میشه ...آقای رییس‌جمهور چرا صدای خانواده شهدا و ایثارگران رو نمی شنوید آقای قاضی زاده شاید درنظر شما خوب باشد ولی ایثارگران این مدیر ضد ایثارگر رو نمی‌خوان ...باز صدرحمت به کروبی وهمسرش واون معاونش کزازی این تیم جدید بنیاد شهید دست اونها رو از پشت بسته ...اکثر خانواده شهدا و ایثارگران خواهان عزل قاضی زاده هاشمی هستن ....آ
فاش نيوز حمايتت مي كنيم اين شعار همه ايسار گران خاصه جانبازان عزيز است تا مي توانيد لايك كنيد يك كمپين براي بر كناري مسولين بي ليلقت بنياد راه بندازيم
اقاي ريسي هشدار به شما كاري نكن كه گردان هاي خط شكن اروند وشلمچه وارد عمل بشن اگر غير اين فكر مي كنيد سخت در اشتباه هستيد پس تا دير نشده به حساب ريس بي ليقات بنياد برس
ناگفته نماند که : در ریاست های قبلی بنیاد،،، یک سری از مدیران و کارکنان بنیاد، اموال نامرئی بنیاد، مثل بودجه های مددکاری را به افراد خاص می‌دادند!
یکی از جانبازان عزیز در چند سال پیش به من گفت از باغ های دماوند گرفتی؟!
گفتم نه!!!
مگه باغ یا زمین دادن؟!
گفت که آره چند سال پیش در دماوند باغ ها و زمین های زیادی را به شکل هزار (1000)متری خرد کردند و به ماها دادند!
نفس این کار قشنگ است.
و از اینکه این عزیزان صاحب ملک شدند، ما خوشحالیم.
اما چرا در خاموشی این کار انجام شد و به افراد خاصی دادند!!!
نه فقط این زمین ها.....
خیلی اموال های دیگر..... منقول و غیر منقول!!!
اگر مدیری بیاید و اموال و دارایی های بنیاد و بودجه های بنیاد را بصورت عادلانه تقسیم کند...
ما دستش رو می بوسیم.
خدمات، تسهیلات و..... یا برای همه یا برای هیچکس!!!
البته برای همه موجود است تا منقسم کی باشد...
سه ... نقطه عزیز صبحت بخیر عزیزم قصه پر غصه ما همین جاست زحمت کشان این نهاد که به اسم ما وبه کام آنهاست خوردن بردن تمام شد حالا بخاطر حرکت دادن این قطار دارند به سر کچل ما دوباره نه پنچ باره شوک وارد می کنند تا ماخفه خون بگیریم که خاصیت شوک درمانی این است انشالله که شما تجربه نکرده باشید تا اقایان لانه ما را ویران ودرآن ویرانه برجی عظیم در خور آقا زاده ها بنا کرده واز آن برج چشمه ساری بسویشان گشوده شود تا نوش کنند که سیر شوند مگه نشنیدی که شکم گشنه دین وایمان نمی شناسه خب اینها هم باید یک توشه راه داشته باشند دیگه آره عزیزم قضیه اینه... اینا به مهمتر از ترویج فرهنگ جهاد وشهادت وایثار فکر می کنند ...خدایا گواه باش که از ته دل باتو صحبت کردم من نمی توانم به وکالت از دیگران با تو درد دل کنم چون خودت بهتراز هرکسی آگاهی درچه وظعیتین ولی شخص من از بنیاد هیچ وقت بعد از اتمام جنگ بادل خوش وراضی از آن در بیرون نیامده ام که به امروز رسیدیم درحسرت یک معاشرت عمومی بامردم بعلت بی عرضگی مسعولان آن باید گریست به حال جانبازی که آرزوی یک بسته قرص دردلش مانده که لااقل شبها راحت بخوابد گچی که اینها می دهند مال افسرده هاست نه کسی که چندین سالست که خانه نشین است و خواب شب ندیده به علت عدم رسیدگی مسعولان بهداشت ودرمان و غذایش مایعات است چون دراثر شوک وبذاق دهان آلوده به چندین قرص درشبانه روز درمیانسالی همه به ردیف ترک برداشتن ودکتر گفت قابل ترمیم نیستند چون بالا وپایین به ردیف ترک دارن.و دندان جانبازان نیز جزو موارد تزئینی به حساب میاد اشتباه نشه مال بانکی ها وبعضی از ادارات کلفت وشرکتهای کلفت چون خیلی زحمت می کشند یک زره مینای دندانشان خدای نکرده ترک برداره به هرقیمتی شده ازطرف محل کار ترمیم میشه مارا چه شد نمیدام من دوازده سال پیش مجبور به کشیدن تمام دنداهام شدم که از آن وقت پول که قرض کرده بودم تا بدم دکتر به دیون خورده جالبیش اینجاست وادم وروانی نمی تونه دندان مصنوعی را دردهان نگه داره خدایا اول به تمام جانبازان رحم کن بعد به من حقیر... دعائ خیرمن و امثال من بدرقه راه مسعولان بی مسعولیت بنیاد مخصوصآ بهداشت ودرمان خودشان به درد بد تر ازما دچار شوند و درد به سراغ ما آمده به سراغشان بیاید تاانروز بفهمند ماچه می کشیم ودنیا چه لذتی دارد وخانواده شان درصحت کامل از آنان پرستاری کنند
این قاضی زاده را معلوم نیست از کجا اوردند گذاشتند رییس بنیاد خدا رحم کرد به ملت ایران که ایت فرد رییس جمهور نشد والا ...
درست همان رفتاری را کرده که تیرماه با تجمع ایثارگران در جلو بنیاد شهید کرد با چشمان خود دیدم که بهترین برنج ایرانی را داخل میبردند و جانباز تشنه و گشنه خواستار حق وحقوق خویش بود به ماموران انواع کیک های مخصوص و آبمیوه های مخصوص میدادند که قلدری بیشتری بکنند ودر آخر بی حیا با همکاری همپالانی هیش با انواع گازهای اشک آور و فلفلی و باتوم ریختند بر سرجانبازان شیمیایی و اعصاب وروان و قطع عضو
به اصطلاح اقا قاضی زاده هرکسی سر سفره پدرش نون خورده باشد قطعا به ولی نعمت خود توهین نمیکند

این را خوب توگوشت فرو کن و یادت باشد خدا وند بهترین تغاص را ازت میگیرد
بنده جانباز و برادر دو شهید اظهار همدردی می کنم با برادران فاش نیوز. فاش نیوز رسانه ای برای انعکاس دردها و مشکلات ایثارگران و جانبازان است. خدا می داند دلم خون است از ظلم هایی که بعضی از مدیران سابق و فعلی بنیاد در حق تعدای از جانبازان و زخم خورده های دفاع مقدس انجام داده اند. از کدامینش بگویم از رفیق جانباز ۷۰ درصدم بگویم که با نیمی از سرش که سیمان گچی است و در حالی که خود به پرستار نیاز دارد ۵ سال است که عاشقانه از همسر زمین گیر خود که توان هیچ حرکتی را ندارد و سال ۹۷ سکته مغزی کرده است پرستاری می کند و هر از چندگاهی با تماس تلفنی با من درد و دل می کند و اشک می ریزد و از بی مهری های مسوولین بنیاد گله می کند و به خاطر عدم دریافت حق پرستاری توان پرداخت حقوق پرستار که حداقل ماهی ۱۵ میلیون تومان است را ندارد. از خودم و جانبازانی بگویم که چند سال پیش مسوول اسبق پذیرش استان تهران با دریافت غیرقانونی پرونده های تعدای از جانبازان از مناطق و با سوءاستفاده از مقام و موقعیت خود اصل احکام اشتغال جانبازان را از پرونده هایشان خارج و آنها را معدوم کرد و از بین برد. خدا شاهد و گواه می گیرم که چند روز پیش یکی از همکاران بنیادی همین مسوول سابق پذیرش استان تهران به بنده گفت: من خودم شاهد بودم و با چشمان خود دیدم که این آقا بعضی از مدارک جانبازان را از پرونده هایشان خارج و پاره می کرد. من از تمامی کارمندان و همکاران خدوم و زحمتکش بنیاد شهید که در رده های و قسمت های مختلف خالصانه به ایثارگران خدمت می کنند تشکر می کنم و قدردان زحمات آنان هستیم اما گله مندیم از کسانی که در بنیاد شهید جانبازان را درک نمی کنند و با متخلفانی که در بنیاد پرونده های جانبازان را دستکاری کرده اند برخورد قانونی نمی نمایند. شرح این هجران و این خون جگر این زمان بگذار تا وقت دگر
دولت انقلابیتون بود که !!!!!
واقعاً حقتونه
شما وقتی با بدترین الفاظ به دولت روحانی حمله کردید و در سال 1400از این دولت بی‌ریشه دفاع کردید همین دولت هم باید بر سرتان خراب شود.
بارها پیام دادم که شما حق ندارید جناحی برخورد کنید ولی گوش نکردید
باسللام
نظر برادر جانبازمان قابل تامل وتفکر است چون خیلی ها منفعت طلب هستند وبه قول معروف به هر طرف نفعشان باشد غش میکنند خیلی ها سوء استفاده گردند وحاضرند برای منافعشان هر کاری بکنند وسیله هدف را توجیهه میکند یعنی با هر وسیله ومنشی باید به هدفم برسم یا حرفم به کرسی بنشیند که بسیار منشی خطرناک وسیاستی آتش افروز است خیلی راحت هم قابل شناسایی اند همه چیز وهمه موقعیت ومنفعتی دارند باز سیر وارضاء نمیشوند وچشم طمع به کمترین داشته بقیه دارند ننگ بر منش مسلکشان باد . زنده باد فاش نیوز که مردانه در مقابل منفعت طلب ها ایستاد و در مقابل تهدید سرخم نکرد همیشه گوش شنوا وسنگ صبور ایثارگران بود اجرتان با شهدا وامام شهدا . هیچ مسئله ای با پاک کردن صورت مسئله حل نمی شود باید انتقاد پذیر بود بنیاد نهادی خدماتی است وفی الحال کمترین خدمات را برای جامعه هدفش دارد در حالی که روز به روز از تعداد جامعه هدفش کاسته می شود .
واقعا در بنیاد شهید حرمت خانواده شهدا و جانبازان نگه داشته نمیشود بعضی از تازه استخدام شده ها در بنیاد واقعا از ادب و احترام بویی نبرده آن مخصوصا در بهداشت درمان بنیاد ارومیه خانم جوانی که خیال میکنه کسیه نمی دانم از خانواده ایثارگرانه یا نه ولی خیلی دل افراد رو میشکنه
سلام
جناب آقایان فاش نیوزیهای عزیز خسته نباشید
البته شماها هم خیلی مقصر هستید ظاهرا کاری هم به ایثارگران نکردید به کاربران خودتان تعبیض قرار دادید و جناحی عمل کردید بیخودی از دولت تعریف و تمجید کردید ایثارگران هم انتظارشون از شماها بیشتر شد بنده چندین دل نوشته گذاشتم اما شماها بنده را هیچ ادم حساب نکردید درسته ماها ضعف اعصاب داریم اما بی ادبی نکردیم بارها گفتم الان هم میگم اما میدونم منعکس نمیشه چندبار پیشنهاد دادم ماشینی که کارخونه به دلال میفروشه به جانبازان هم بفرشه با همین قیمت دلال بنده ۹۰درصد ریه هام از بین رفته البته با سند و مدرک میگم چشم هام بااینکه مدتی نابینا مطلق بودم الحمدالله کمی خوب شد زیر پام را می بینم حالا قلب عمل کردم باشه کنار روزی یک کپسول هوای اکسژین مصرف دارم بنیادهم بابتش یک ریال نمیده
یک ماشین به قیمت دلال چه بار مالی برای دولت داره چرا باید بنیاد پول عینک ندهد مملکت ما افتاده دست مافی ها دلالها شماها هم یا از انهاهستید یا ترسو هستید میترسید عزیزان من دولت اقای رئیسی خیلی ضعف داره حالا میخوای قبول کن یا قبول نکن ۴۰ سال هست میخوان به ایثارگران خودرو بدهند هنوز نتونستند این سومین سال دولت رئیسی این را همه میدونند دولت دست دست میکنه جوانی ام به باد فنا رفت پیری ام هم داره فنا میشه یک کپسول برام الان ۳۰۰هزارتومن تمام میشه چون خودم یک ماشین درست حسابی ندارم خدا نبخشه آنهایکه الکی قانون تسویب میکنند اما عمل نمیکنند خدا نبخشه انهایکه جناحی عمل میکنند من نمیدونم چرا به دفتر شما لشگر کشی کنند چکار کردید به ایثارگران انها عصبانی شدن یک دونه اش را بگویید
کار به جایی رسیده زن و بچه خودمون سرکوفت میزنند دو تا جوان بیکار دارم چکارکنم با جندرقاز حقوق
حد اقل گرانی وحشتناکی بوجود نیاورد تمام وسایل خونه را در دیوار فروختیم خوردیم خرج اکسژین کردیم دیگه چیزی پیدا نمیکنم بفروشم یک ماشین قرازه هست چندین روزه گذاشتم کسی نمیخره خدایا جایی حق نشستی بی کفایتهارا سرنگون کن رسوا کن نابود کن
چرا درب بنیاد مرکز نباید بروی جانبازان باز باشد کدام سازمانی دیدید که ارباب رجوع را بازرسی بدنی کند چه حقی دارد بنیاد مرکز جانبازان را در بدو ورود بازرسی بدنی کند توهین از این بالاتر کسی که باید بازرسی شود مدیران بنیاد هستند که حق جانبازان را میخورن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi