شناسه خبر : 104949
شنبه 06 آبان 1402 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده شهید آرمان علی‌وردی

فاش نیوز - معاون رئیس جمهور و رئیس  بنیاد شهید و امور ایثارگران پنجشنبه ۴ آبان‌ماه با حضور در منزل شهید امنیت آرمان علی وردی به مناسبت اولین سالگرد شهادت این شهید والامقام با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.
 
دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید آرمان علی‌وردی

به گزارش ایثار، دکتر سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی،  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار صمیمانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید معزز گفت: شهید آرمان منتخب خداوند بود تا به این مقام رسید و عزیز ملت شد. 

معاون رئیس جمهور با اشاره به تعداد ۵ شهید در تهران که در ناآرامی‌های سال گذشته به شهادت رسیدند، گفت:  خدا برای ماموریت مهمی شهید آرمان را انتخاب کرد که نشان دهنده ویژگی‌های معنوی این شهید است و هرکسی به این مقام و جایگاه نمی‌رسد. امیدوار هستم جوانان ما از شهید آرمان علی‌وردی الگو بگیرند. 

دکتر قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و فضائل معنوی شهید علی‌وردی، گفت: عکس‌های شهید با همه ارتباط برقرار کرد به گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب ایشان را به اسم آرمان عزیز مورد خطاب قرار دادند. پدر و مادر شهدا باید  مثل یک رسانه باشند و  پیام شهدا را انتقال دهند. 

پدر و مادر شهید آرمان علی‌وردی نیز در این دیدار ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از این شهید را  در حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کردند. 
اینستاگرام
همین بدبخت یه خانواده ایثارگر و جانباز رو به اتاقش راه نمیده ! ولی جایی که خبر رسانی میشه با کله میره ...
و واقعا متاسفم برای فاش نیوز چرا از این بابا خبر رسانی می‌کنید؟!!! اصلا بایکوتش کنید ...
تمام مشگلات ما خانواده و دلسردی ها از نظام و حمله به شما زیر سر این قاضی زاده ست !!! به خدا شک نکنید این ماموریت داره که خانواده ایثارگران رو نسبت به نظام بدبین و دلسرد کنه !!!
حالا ببینید کی گفتم این حرف رو !...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi