شناسه خبر : 104966
چهارشنبه 10 آبان 1402 , 18:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اسرائیل برای نابودی‌اش عجله دارد

فاش نیوز - زمانی که هانگتینتون مقاله جنگ تمدن ها را می‌نوشت هرگز فکر نمی کرد روزی این جنگ با هجوم وحشیانه‌ی اسرائیل به غزه به وقوع بپیوندد.

اما بر عکس آن چیزی که هانگتینتون می پندارد، جنگ نظامی تمدن ها در حال وقوع است. همچنین به دلیل یکه‌تازی و وحشی‌گری تمدن غرب صهیونیستی، دو تمدن اسلاو (به رهبری روسیه) و کنفیسیوسی (به رهبری چین) در کنار تمدن اسلامی (به رهبری ایران) قرار گرفته‌اند و چه بسا در روزهای آینده تکلیف این رویارویی روشن و جبهه‌بندی به صورت کامل شکل بگیرد.

وحشی‌گری غرب صهیونیست، آرزوی مسیحیان آوانجالیست را در خصوص جنگ آرماگدون عملی خواهد کرد. اما نه به آن گونه که آنها تفسیرش می کنند؛ بلکه به فضل الهی سرزمین آرماگدون (هر مجدون) نقطه‌ی افول صهیونیسم خواهد شد.

اسراییل همانگونه که با جنایاتش شیعه و سنی را به طرز اعجاز‌آوری به هم نزدیک کرد، سه تمدن فوق الذکر را به هم نزدیک خواهد کرد و در مقابل خود قرار خواهد داد.

اسرائیل خود عجله در نابودی خود دارد و این موضوع باذن‌الله به دست مقاومت در آینده  عملی خواهد شد.

|| دکتر سیدمحمدرضا میرشمسی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi