شناسه خبر : 104992
یکشنبه 07 آبان 1402 , 16:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فروش پژو ۲۰۷ اتومات با تحویل ۶۰ روزه به جانبازان

در راستای اجرای قانون بودجه مجلس شورای اسلامی و مصوبه هیئت دولت، شرکت ایران خودرو فروش فوری خودرو پژو ۲۰۷ اتومات به جانبازان معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران را با شرایط ذیل و با موعد تحویل ۶۰ روزه را...

فاش نیوز - شرکت ایران‌خودرو از آمادگی این شرکت برای فروش خودروی پژو 207 اتوماتیک با موعد تحویل 60 روزه به جانبازان واجد شرایط خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، ایران خودرو با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در نظر دارد فروش خودروی پژو 207 اتوماتیک را با موعد تحویل 60 روزه به جانبازان آغاز کند.

فروش فوری پژو 207 اتوماتیک ویژه جانبازان (آبان 1402)

در اطلاعیه شرکت خودرو سازی ایران خودرو آمده است: در راستای اجرای قانون بودجه مجلس شورای اسلامی و مصوبه هیئت دولت، شرکت ایران خودرو طرح فروش فوری خودرو پژو 207 اتوماتیک به جانبازان معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران را با شرایط ذیل و با موعد تحویل 60 روزه ارائه می‌نماید.

نام محصول قیمت مصوب کلاس خودرو
پژو 207 اتوماتیک 420/424/000 60607

در این اطلاعیه تصریح شده است: جانبازان واجد شرایط دریافت خودرو برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه نمایند.

بر اساس این گزارش فروش خودرو به جانبازان در راستای اجرای قانون بودجه سال 1402 کشور در خصوص واگذاری خودرو به جانبازان 25 الی 49 درصد جسمی حرکتی، فرزند شهید، همسر شهید و آزادگان دارای معلولیت (مورد تائید کمیسیون پزشکی بنیاد) صورت می گیرد.

همچنین  بعد از حدود 10 سال از زمان اجرای قانون جامع با مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارت صمت و بانک مرکزی موظف به تأمین تسهیلات و واگذاری خودرو جانبازان واجد شرایط شدند.

بر این اساس، از مهرماه سال جاری برای 2112 نفر از مشمولان فوق به صورت جداگانه، 1200 نفر توسط ایران خودرو خودرو 207 اتوماتیک و 912 نفر توسط شرکت سایپا خودرو شاهین اتوماتیک، سهمیه برای واگذاری خودرو در چارچوب فروش فوری لحاظ شد.

مراجعه برای ثبت نام خودرو برای واجدان شرایط در ایران خودرو به این صورت است که افراد در زمان معین به سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه و فرآیند ثبت نام را طی نمایند.

در این چارچوب افراد باید به صورت اینترنتی مراحل ثبت نام را طی نموده و سپس وارد مرحله پلاک‌گذاری شوند. بعد از این مرحله نیز نوع دریافت خودرو را انتخاب نموده که می تواند دریافت شخصی و یا دریافت از باربری باشد.

اینستاگرام
سلام لطفا"زحمت کشیده صریحا"ازرسانه های ملی اعلام کنیدخودروفقط به مشمولان واجدالشرایط جسمی حرکتی قطع عضو تعلق میکیردبقیه حانبازان مشمول این مصوبه نیستندتاازکنایه های دیگران نجات یافته تانگویندهمه چیزبرای شمامهیاست و.....
نمیرد خدیجه ببیند نتیجه
با تشکر از زحمات دکتر قاضی زاده
انتخابات نزدیک هست سیستم زر و زور و تزویر چهار تا دونه به چهار نفر میده حالا یا خودش رو یا وعده هاشوتا انتخابات رو رد کنه بعد هم سر همه رو تا انتخابات بعدی گرم می کنه تا در صحنه جهالت بمانیم و بمانیم و بمانیم.
جانبازان شیمیایی که مشکل تنفسی دارند، کجای این داستانند؟
جانبازان شیمیایی با این اوضاع دارو و بیمه مکمل دی دیگر نایی برای نفس کشیدن ندارند چه رسد به حرکت...!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi