شناسه خبر : 105049
دوشنبه 08 آبان 1402 , 08:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استفاده شخصی از نور چراغ سپاه ممنوع!

فاش نیوز - همسر شهید پاسدار «عزیز‌الله فرجی» می‌گوید: همسرم نسبت به بیت‌المال حساسیت زیادی داشت. حتی برای مطالعه در مقر سپاه از نور چراغ آنجا استفاده نمی‌کرد.

نوربالا| استفاده شخصی  از نور چراغ سپاه ممنوع!

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، شهید پاسدار «عزیز‌الله فرجی» از شهدای آذربایجان غربی است که همرزمانش او را به امانتداری می‌شناسند. شهیدی که بیشتر از هر چیزی نسبت به بیت‌المال حساس بود و خیلی به حفظ و جلوگیری از هدررفت آن توجه داشت.

همسر شهید درباره توجه شهید به بیت‌المال اینگونه روایت می‌کند:

همسرم علاقه زیادی به درس خواندن داشت. او بیشتر وقتش را در مقر سپاه بود و زمانی که فرصت پیدا می‌کرد در همانجا درس می‌خواند. یکی از ویژگی‌های شهید این بود که از بیت‌المال برای کارهای شخصی استفاده نمی‌کرد. شهید فرجی از منزل چراغ نفتی و نفت به مقر سپاه برده بود و زمانی که می‌خواست مطالعه کند از چراغ نفتی شخصی‌اش استفاده می‌کرد تا مبادا مدیون بیت‌المال شود. او می‌گفت: «من دارم برای خودم درس می‌خوانم و حلال نیست از چراغ و نفت بیت‌المال استفاده کنم.»

شهید عزیز‌الله فرجی متولد ۱۳۲۴ در روستای قزقاپان استان آذربایجان غربی بود. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت سپاه درآمد و در بسیاری از مأموریت‌های تا پای جان مقابل گروهک‌های ضدانقلاب ایستاد. حتی بارها مورد تهدید قرار گرفت اما همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاد تا اینکه در ۱۵ شهریور ۱۳۶۶ طی انجام مأموریت به همراه شهید مجید شعبانی به شهادت رسیدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi