شناسه خبر : 105164
جمعه 12 آبان 1402 , 22:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آرمان‌های ِ روح‌الله دست دشمن را تُهی کرد

خواهر شهید عجمیان:

سعیده عجمیان گفت: سال ۱۴۰۱ سال پر تنشی برای ایران اسلامی بود و آرمان‌ها و روح الله‌ها برنامه‌های دشمنان را بهم ریختند.

آرمان‌های ِ روح‌الله دست دشمن را تُهی کرد

به گزارش دفاع‌پرس، «سعیده عجمیان» خواهر شهید روح‌الله عجمیان، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج، اظهار داشت: اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود امروز نمی‌توانستیم با توجه به بدترین اتفاقاتی که درسال گذاشته داشتیم با عزت و افتخار درکنار هم باشیم.

عجمیان بیان کرد: جوانان پاکی مانند روح‌الله‌ها و آرمان‌ها رفتند و امروز عزت ایران اسلامی را مدیون خون پاک این عزیزان هستیم.

خواهر شهید عجمیان افزود: آرمان‌ها و روح‌الله‌ها کل برنامه‌های دشمنان را زیر و رو کردند و امسال می‌بینیم که اسرائیل در معرض نابودی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: سرزمین ایران اسلامی صاحبی دارد که حرف‌هایش از لسان امام زمان (عج الله) جاری می‌شود و فردی مدیر، شایسته، مدبر و والا مقام است.

خواهر شهید عجمیان یادآورشد: روح الله جوانی پاک، ساده زیست و از بچگی عاشق شهادت بود و دیدیم که در جریان اغتشاشات سال گذشته چه بلایی سرش آوردند به طوریکه متهمان در دادگاه می‌گفتند وقتی بر روی قفسه سینه اش پریدیم صدای شکسته شدن سینه اش را شنیدیم.

وی تاکید کرد: آرمان‌ها و روح الله‌ها از خون این عزیزان در کشور تازه شروع شده و ایران پر از روح الله و آرمان شده است.

خواهرشهید عجمیان گفت: امروز در جامعه اسلامی چرا بانوان حجاب نباید راحت زندگی کنند و حرف بزنند و مساله حجاب را چه زمانی و چه کسی درست می‌کند؟

این سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج گفت: با داشتن رهبری مانند سید علی بهترین کشور هستیم به شرط اینکه گوش به فرمان ایشان باشیم.

وی اضافه کرد: امروز باید بچه‌ها را از همان بچگی با آرمان‌های انقلاب آشنا کرد بنابراین پدر‌ها و مادر‌ها باید دقت نظربیشتری در خصوص کلاس‌های بی هدف و گوشی‌هایی که در دست فرزندانشان است داشته باشند.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi