شناسه خبر : 105231
یکشنبه 14 آبان 1402 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بگذار گمنام بمانم

کتاب «بگذار گمنام بمانم» زندگی و سرگذشت علی‌صفر نور محمدی، فرمانده گردان کمیل در عملیات نصر ۴ است که به قلم راضیه نادری تالیف شده است.

کد خبر: ۶۲۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۵ - 30October 2023
 

بگذار گمنام بمانمفاش نیوز - به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، کتاب «بگذار گمنام بمانم» زندگی و سرگذشت «علی‌صفر نور محمدی» فرمانده گردان کمیل در عملیات نصر ۴ است که به قلم راضیه نادری تالیف شده است.

این کتاب ۱۷۴ صفحه‌ای توسط انتشارات هاویر در سال ۱۴۰۲ به چاپ رسید.

در بخشی از این کتاب آمده است:

 برف زیادی باریده بود. به اندازه‌ای که لندکروز جلوی سنگر ما زیر برف گم شده بود و راه عبور و مرور بر روی لندکروز جلوی سنگر ما زیر برف گم شده بود و راه عبور و مرور بر روی لندکروز نبود، بعد از چند روز آنتن لندکروز معلوم شد و با بیل دستی برف‌ها را کنار زدیم. مدتی گذشت. یک شب داخل سنگر نشسته بودیم، ساعت ۱۲ شب بود که بی سیم به صدا در آمد؛ من که بی سیم چی حاج علی صفر بودم گوشی را برداشتم. از آن طرف خدا صدای صفر صفر مالک به گوشم می‌رسید. گفتم صفر به گوشم. خودِ حاج نوری فرمانده تیپ بود. گفت: «به صفر بگو بیرون بزن، دور و برات شلوغ است. داخل نمان.»

خیلی‌ها خواب بودند. فوری فرمانده هان گروهان را در جریان قرار دادیم که آماده باش صد درصدی داشته باشند. چون دشمن قصد نفوذ داشت. افراد داخل سنگر به سرعت تجهیزات انفرادی خود را بستند و بیرون رفتند من هم بی‌سیم را به کولم بستم.

پوتین نداشتم پاهایم را داخل کیسه نایلون کرده و با کش از ساق پا بستم و گفتم حاجی بیا  پوتین هایت را ببر و بپوش.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi