شناسه خبر : 105337
چهارشنبه 17 آبان 1402 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بسیج لندن و پاریس چه‌ها می‌کند!

فاش نیوز - مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیر با دانش‌آموزان و دانشجویان فرمودند: 
«دل‌های ما خون است به خاطر مصائب مردم فلسطین و بالخصوص مردم غزّه؛ ناراحتیم، امّا وقتی با دقّت نگاه می‌کنیم، می‌بینیم آن که در میدان پیروز است، مردم غزّه‌اند، مردم فلسطینند؛ اینها توانستند کارهای بزرگی انجام بدهند. اوّلاً مردم غزّه با صبر خودشان، با ایستادگی خودشان، با تسلیم نشدن خودشان، نقاب دروغین حقوق بشر را از چهرۀ آمریکا و فرانسه و انگلیس و امثال اینها کنار کشیدند، اینها را رسوا کردند. مردم غزّه با صبرِ خودشان توانستند وجدان بشری را به حرکت دربیاورند. الان شما ببینید در دنیا چه خبر است. در همین کشورهای غربی- در انگلیس، در فرانسه، در ایتالیا، در ایالت‌های مختلف خود آمریکا- مردم با جمعیّت‌های انبوه می‌آیند داخل خیابان، علیه اسرائیل و در موارد بسیاری علیه آمریکا شعار می‌دهند؛ آبروی اینها رفت. اینها واقعاً هیچ علاجی ندارند، نمی‌توانند توجیه کنند، لذا می‌بینید یک ابلهی پیدا می‌شود می‌گوید «اجتماع مردم در انگلیس کار ایران است»؛ لابد بسیج لندن این کار را کرده، بسیج پاریس این کار را کرده.»10/08/1402
این تعبیر نغز و سخن پرمضمون و پرنکته، بازتاب گسترده‌ای داشت و به سرعت در شبکه‌های اجتماعی ترند شد.
در توضیح عمق این سخن باید بگوییم که دو مقولۀ مهم و راهبردیِ «صدور انقلاب» و «جهانی شدن مبارزه با رژیم اشغالگر قدس»، دو مورد از برکات و دستاوردهای عظیمِ انقلاب اسلامی ایران هستند که ایران اسلامی هر دو را از طریق معنوی و به دور از حضور فیزیکی و کشورگشایی‌های مرسوم به انجام رسانیده است و همین امر موجب بروز چنین موج‌ها و جرقه‌هایی حتی در کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس و فرانسه گردیده است. جهانی کردنِ مبارزه با رژیم صهیونیستی، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلابِ امام خمینی است.
با پیروزی انقلاب اسلامی، سفارت اسرائیل تعطیل و سفارت فلسطین در ایران دایر و صدور نفت به رژیم صهیونیستی قطع شد. امام خمینی با رهنمودها و پیام‌های افشاگرانه‌شان علیه اسرائیل خطاب به جهانیان، موجبات جهانی شدنِ مبارزه با رژیم صهیونیستی را فراهم آوردند. 
علاوه ‌بر این با اعلام روز جهانی قدس، حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با اسرائیل جنبۀ جهانی‌تری پیدا کرد. 
به گفتۀ مصطفی طلاس وزیر دفاع سابق سوریه: امام خمینی رهبری بود که پرچم مبارزه با استعمار و صهیونیسم را در سراسر جهان برافراشت.
امام خامنه‌ای نیز تاکنون بیشترین افشاگری‌ها را علیه رژیم اشغالگر قدس انجام داده‌اند. رهبر انقلاب در رهنمودهایشان مکرراً بر جعلی بودن، نامشروع بودن و غاصب بودنِ رژیم صهیونیستی تأکید و بارها از اسرائیل با عنوان غدۀ سرطانی تعبیر و بر ضرورت محو آن تأکید نموده‌اند. ایشان مکرراً در رهنمودهایشان به توصیف دقیقِ جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، جنوب لبنان و سرتاسر جهان پرداخته و به رسواگری ماهیت و عملکرد غیرانسانیِ این رژیم مبادرت ورزیده‌اند.
رهبر انقلاب ملت‌ها و دولت‌های مسلمان را به اتحاد در برابر رژیم اشغالگر قدس دعوت نموده‌اند. ایشان همواره در آستانۀ روز قدس از مردم خواسته‌اند حضور پرشوری در راهپیمایی روز قدس داشته باشند. 
رهبر انقلاب از اقدامات و مبارزات ضدصهیونیستی در هر جای جهان و در هر عرصه‌ای حمایت نموده‌اند و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های عملیاتی و همه جانبۀ جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت، تاکنون در سطحی گسترده صورت پذیرفته است. 
در نتیجۀ هدایت‌های امام خمینی و امام خامنه‌ای پیروزی‌های عظیمی در عرصة مبارزه با صهیونیسم و رژیم صهیونیستی تاکنون نصیب جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت گردیده است.
موجودیت صهیونیسم و اسرائیل در حال حاضر دچار افول و سقوط گردیده است و مبارزه با اسرائیل جهانی گردیده است که بدون شک مهم‌ترین دلیل آن، مبارزات جمهوری اسلامی ایران با محوریت ولایت فقیه با این غدۀ شوم و شیطانی است.
با این اوصاف دیگر نباید از وقوع و بروز تجمعات ضداسرائیلی در سطحی گسترده در همه جای جهان حتی در کشورهای مستکبر و طرفدار و متحد صهیونیست‌ها تعجب نمود و باید هر روز بیشتر از قبل منتظر دستاوردهای بسیج لندن و پاریس بود!!!
 
* کامران پورعباس
منبع: کیهان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi