شناسه خبر : 105402
شنبه 20 آبان 1402 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از ساخت فیلم برای شهدای کشتی‌گیر استقبال می‌کنیم

 

دبیر از انتشار کتاب‌هایی درخصوص زندگینامه شهدای کشتی‌گیر خبر داد و گفت: در فدراسیون کشتی آماده همکاری برای ساخت فیلم از شهدای کشتی‌گیر هستیم.
 

انتشار زندگی‌نامه شهدا کشتی‌گیر را ادامه می‌دهیم/ از ساخت فیلم برای شهدای کشتی‌گیر استقبال می‌کنیم«علیرضا دبیر» رئیس فدراسیون کشتی  با بیان اینکه خوشبختانه فدارسیون کشتی تک بعُدی فعالیت نمی‌کند بلکه علاوه بر مسئله‌ی اصلی کشتی، ابعاد تربیتی و فرهنگی در ورزش را دنبال می‌کند، اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های مهم فدراسیون کشتی، ما در این مجموعه، ظرفیت پهلوانان عزیز و پیشکسوت است که همواره مایه افتخار هستند. 

وی با بیان اینکه امروز شهدا پهلوان این مرز و بوم هستند که برای دفاع از خاک و ناموس پا در میدان گذاشته‌اند، تصریح کرد: فدراسیون کشتی گنجینه مهمی دارد و این گنجینه مهم شهدای کشتی‌گیر است.

دبیر از ساماندهی اطلاعات شهدای کشتی‌گیر سراسر کشور خبرداد و افزود: در سطح کشور بیش از ۱۰ هزار شهید کشتی‌گیر وجود دارد که واقعا یک آمار تحسین‌برانگیز و مایه افتخار برای پرافتخارترین ورزش کشورمان یعنی کشتی است. 

دبیر از انتشار کتاب زندگینامه شهدای کشتی‌گیر خبر داد و تاکید کرد: ما در فدارسیون کشتی از ساخت فیلم برای شهدای کشتی‌گیر استقبال می‌کنیم و همچنین برنامه داریم تا برای شهدا کتاب‌های بیشتری منتشر کنیم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi