شناسه خبر : 105421
یکشنبه 21 آبان 1402 , 10:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار استاندار و مدیرکل بنیاد خوزستان با خانواده شهدای دفاع مقدس

فاش نیوز - استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در سفر به شهرستان مسجدسلیمان با خانواده تعدادی از شهدای دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد
 
دیدار استاندار و مدیرکل بنیاد خوزستان با خانواده شهدای دفاع مقدس
به گزارش ایثار، علی اکبر حسینی محراب به  همراه  حسن نورانی در سفر به شهرستان مسجدسلیمان با خانواده‌های شهید خیبر بهرامی، شهیدان بیژن، بابک، پروانه و پیام خورشیدی از شهدای دفاع مقدس دیدار  کرد و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا از صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی کرد.
 استاندار خوزستان در حاشیه این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، افزود: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده ایشان است.
حسینی محراب فرهنگ ایثار و شهادت را سرمایه ای جاودان و پایدار عنوان کرد و گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ضمن حفظ و حراست، آن را به صورت یک اصل در تمام ابعاد زندگی نهادینه و سرلوحه کار خود قرار دهیم. 
حسن نورانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان نیز با بیان اینکه نیازمند دعای خیر خانواده شهدا هستیم، افزود: والدین و خانواده معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایت مندی این خانواده‌ها که خواسته‌ای جز خدمت به مردم ندارند را جلب کنیم. 
شهید خیبر بهرامی سال 1344 در شهرستان مسجد سلیمان به دنیا آمد و در سال 1362 در پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهیدان بیژن، بابک، پروانه و پیام خورشیدی به همراه مادرشان شهیده کوکب ایزدی مفرد در ۱۸ فروردین سال 1367 در حملات هوایی دشمن بعث عراق به شهادت رسیدند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi