شناسه خبر : 105519
سه شنبه 23 آبان 1402 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معاون بنیاد شهید: برای هر تغییری در قوانین ایثارگری نظر گروه های مختلف را جویا می شویم

معاون بنیاد شهید: برای هر تغییری در قوانین ایثارگری نظر گروه های مختلف را جویا می شویم

فاش نیوز - معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران  می گوید: در بنیاد شهید کار ما دادن خدمات به جامعه هدف است و بنا هم داریم محدویت هایی که قانونگذار برای ایثارگران در نظر می گیرد کمتر شود.

به گزارش خبرنگار  فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با تغییرات برنامه هفتم توسعه در حوزه ایثارگری، نسبت به برنامه ششم توسعه، برخی از خانواده ایثارگران انتقاداتی  به این تغییرات داشته اند. آنها می گویند برنامه ششم توسعه برای جامعه هدف بهتر بوده و توقع داشتند در برنامه هفتم توسعه این تغییرات در جهت موثرتری اعمال شود.

به همین منظور با فرشاد حیدری معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت و گو کردیم تا نظر او را نیز در این مورد جویا شویم.

حیدری می گوید: در بنیاد شهید کار ما دادن خدمات به جامعه هدف است و بنا هم داریم محدویت هایی که قانونگذار برای ایثارگران در نظر گرفته کمتر شود و تسهیلات بیشتر شود. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: لایحه همچنان در مجلس در حال بررسی است و از ایثارگران خواهش می کنم اگر هم چنانچه ایراداتی مد نظرشان است می توانند با مسئولان مربوطه در بنیاد شهید در میان بگذارند تا در مجلس پیگیری شود. 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: لازم به ذکر است ما برای هر برنامه ای از گروه های مختلف در جامعه هدف نظرات را جویا می شویم. 

وی گفت: خواهش می کنم جامعه هدف اجازه دهد لایحه بیرون بیاید و افراد از کلی گویی در خصوص این موارد پرهیز کنند. اگر چنانچه مصداقی دارند که ضروری است می توانند با مسئولان بنیاد مطرح کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi