شناسه خبر : 105545
سه شنبه 23 آبان 1402 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفرشورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران به استان سمنان

فاش نیوز - شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران در سفر به استان سمنان با مسئولان و جامعه هدف این استان دیدار کردند.
 
سفر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران به استان سمنان

به گزارش «ایثار»، رضا رحیمی نسب، دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران در سفر به استان سمنان با دو تن از خانواده‌های ایثارگر شهرستان سمنان دیدار و از مقام و منزلت آنان تجلیل و سپاسگزاری کرد.
حسین شکرویان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، امین داودی، مشاور استاندار در امور ایثارگران، معاونان فرهنگی و مددکاری ستاد استان و رئیس بنیاد شهرستان سمنان نیز حضور داشتند و با هدف پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با دو تن از خانواده‌های ایثارگر سمنان، جانباز سرافراز "محمد هادی مظاهری" و پدر معظم شهید وحدت "علی عربی" دیدار و گفت و گو کردند.
رحیمی نسب در این دیدار ضمن تجلیل، دلجوئی و ابراز خرسندی از مصاحبت و توفیق دیدار با خانواده‌های جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: ارج نهادن به رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس از اساسی‌ترین وظایف ما است و بدون هیچ تردیدی خانواده‌های بسیاری در مناطق مرزی درگیر جنگ و عواقب آن شدند.
وی با اشاره به اینکه نیاز جامعه امروز و به ویژه نسل جوان، آشنائی با روحیه ایثار، مقاومت، میهن دوستی و یکدلی است، خاطرنشان کرد: آنچه باعث می‌شود تا نسل جوان به جایگاه هویت ایرانی و اسلامی خود پی ببرند، رجوع به خاطرات و مطالعه دلاوری‌های شهدای دفاع مقدس است.
شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران به همراه تعدادی از مسئولان استان سمنان با حضور در سازمان تعزیرات حکومتی، برنامه و بودجه، اداره کل دادگستری،  شرکت گاز، شهرداری و آموزش و پرورش استان و با هدف تشریح اهداف سفر، توجیه مقرارت و قوانین ایثارگری، پایش عملکرد دستگاه‌ها و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با مدیران کل و کارکنان ایثارگر دستگاه‌های مربوطه دیدار، گفت‌وگو و از مقام و جایگاه ایثارگران تجلیل کردند.
 همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان به همراه دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران در جلسه اداره کل اقتصاد و دارایی این استان که با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران صورت گرفته بود شرکت کرده و با ایثارگران شاغل در این دستگاه به گفت‌وگو پرداختند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi