شناسه خبر : 105712
یکشنبه 28 آبان 1402 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسران جانبازان؛ پرستاران گمنام در کنار یادگاران دفاع مقدس

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در پیامی میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.
 
همسران جانبازان؛ پرستاران گمنام در کنار یادگاران دفاع مقدس

به گزارش ایثار همدان، متن پیام تبریک و قدردانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از پرستاران و همسران بزرگوار شاهد و ایثارگر به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«پرستاران شایسته احترام، تجلیل و ستایش از طرف مردم و مسئولین هستند.» مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
پنجم جمادی الاول سالروز میلاد پرستار کربلا حضرت زینب (س) بانویی که نام و یاد ایشان یادآور شجاعت و پیام آوری، صبر و شکیبائی است و فرصت مغتنمی برای ارج نهادن و قدردانی از مجاهدت ارزشمند پرستاران با محبت و فداکار است.
بدون شک خدمت در حرفه پرستاری مقدس و با فضیلت بوده و خدمات انسان دوستانه و بی منت به جامعه مردم جلوه های با شکوه و بی نظیری خلق می کند که همگی شاهد آن بوده و هستیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سلامت، فرا رسیدن میلاد فرخنده بزرگ پرستار کربلا را به همه پرستاران به ویژه همسران جانبازان که به عنوان پرستاران گمنام در کنار یادگاران دفاع مقدس با صبری زینبی و عشقی که به ایثارگران دارند، فداکارانه می درخشند، عرض تبریک و تهنیت دارم و این تلاش مجاهدانه را قدردانی می کنم.
از خداوند سعادت، عزت و سلامتی برای خانواده بزرگ ایثارگران را مسالت می نمایم.
مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi