شناسه خبر : 105835
چهارشنبه 01 آذر 1402 , 10:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل رادیو ایران از خانواده‌های معظم شهدا در خراسان رضوی

فاش نیوز - رادیو ایران، در ادامه هفته‌های ایرانی و سفر به استان خراسان رضوی از خانواده‌های معظم شهدا «نظر نژاد، چراغچی مشهدی و محرابی» از شهدای شاخص این استان تجلیل کرد.

کد خبر: ۶۳۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ - 22November 2023
 

تجلیل رادیو ایران از خانواده‌های معظم شهدا در خراسان رضویبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در راستای با رزمواره «صد و چهل شهید، صد و چهل روایت» که رادیو ایران با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، از آثار تولیدی روایت‌های شهدای ایران سرافراز رونمایی کرد، جمعه ۲۶ آبان، با حضور معنوی حجت الاسلام والمسلمین «سید رمضانعلی موسوی مقدم» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، حجت الاسلام والمسلمین «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، «محسن نصرپور» مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، «کاظم داداشی» قائم مقام رادیو ایران و «جوادی بالاجاده» مدیر روابط عمومی این شبکه رادیویی ایران از خانواده‌های شهدای شاخص استان خراسان رضوی که روایت زندگی این شهدا در رزمواره «صد و چهل شهید، صد و چهل روایت» ساخته شده بود، تجلیل و تکریم شد.

در این مراسم لوح و هدیه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس سازمان صدا و سیما به خانواده‌های معظم شهدا «نظر نژاد، چراغچی مشهدی و محرابی» اهدا شد.

در این دیدار حجت الاسلام موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از ایثارگری‌ها و حضور موثر خانواده‌های معظم شهدا در همه میادین پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) و رهبری فرزانه انقلاب تجلیل و تکریم کرد و با بیان بخشی از زندگی سراسر انقلابی و جهادی شهدای عزیز «نظرنژاد، محرابی و چراغچی مشهدی» به نقش موثر آنان در میادین دفاع از ارزش‌ها و انقلاب و نحوه شهادت و اثرات وجودی شهدا در جامعه پرداخت.

حجه الاسلام والمسلمین حسن زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی هم با تجلیل از خانواده‌های شهدای عزیز به ضرورت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی این معارف به نسل امروز و فردا جامعه اشاره کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با تقدیر از اقدام ارزنده رادیو ایران در رزمواره «صد و چهل شهید، صد و چهل روایت» به ضرورت مستند سازی زندگی نامه شهدای شاخص استان خراسان رضوی اعلام کرد؛ صدا و سیما آمادگی کامل برای ماندگاری یاد و نام و نقش شهدای عزیز در جامعه و انتقال معارف ایثار و جهاد با تولید و پخش قالب‌های مختلف برنامه‌ای را دارد.

کاظم داداشی قائم مقام شبکه رادیویی ایران در این دیدار، از مشارکت و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی و خانواده‌های معظم شهدا تقدیر و تشکر کرد و گفت: رادیو ایران همواره در تولید برنامه‌های مختلف با موضوع ایثار و شهادت پیشگام و پیشتاز بوده است.

وی به برنامه «پلاک هشت، خیابان ایران و روزی که پروانه شدیم» اشاره کرد که یاد و نام شهدای عزیزو جانبازان سرافراز را گرامی می‌دارد.

گفتنی است این دیدار در روز جمعه ۲۶ آبانماه در مشهد مقدس در حاشیه اجرای برنامه «هفته‌های ایرانی» رادیو ایران برگزار شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi