شناسه خبر : 105866
پنجشنبه 02 آذر 1402 , 10:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولویت ما پاسخگویی به درخواست‌های جامعه معزز ایثارگری است

اولویت ما پاسخگویی به درخواست‌های جامعه معزز ایثارگری استب

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران در دیدار چهره به چهره با جامعه معزز ایثارگری شهرستانهای غرب این استان گفت: اولویت ما پاسخگویی به درخواست‌های جامعه معزز ایثارگری است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سعید کهن‌سال پس از دیدار چهره به چهره با جامعه معزز ایثارگری شهرستانهای غرب مازندران دفتر استانداری در نوشهر با بیان اینکه با خوشرویی و اخلاق نیکو به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران خدمت کنیم، گفت: جامعه معزز ایثارگری بر گردن همه ما حق دارند، سپاسگزاری و تکریم در مقابل این عزیزان باید به معنای واقعی اتفاق بافتد.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران با اشاره به شیوه های ارائه خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگری، اظهار کرد: اولویت ما پاسخگویی به درخواست های جامعه معزز ایثارگری است، نگاه ما این است هر ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کند با یک حس و حال ، آرامش خاطر و رضایتمندی از بنیاد خارج شود، خدمت به این عزیزان با امیدآفربنی همراه باشد.
کهن سال با بیان اینکه خدمت به خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان وقت و زمان نمی شناسد، افزود: همه ما وظیفه داریم پاسخگوی مشکلات جامعه معزز ایثارگری باشیم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای ما عزیز و گرامی هستند و خدمت به این انسانهای وارسته بزرگترین سعادت برای هرفردی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه خدمت به جامعه معزز ایثارگری تنها در ملاقات عمومی ها و ... خلاصه نمی‌شود و رویکرد ما این است خدمات را به منازل ایثارگران عزیز ببریم، تصریح کرد: ما مدیون خانواده های معزز شهدا و ایثارگران هستیم و حل مشکل این عزیزان اولویت اصلی ما محسوب میشود.
کهن‌سال با جمع زیادی از جامعه معزز ایثارگری شهرستانهای غرب این استان رامسر، تنکابن، عباس آباد، کلاردشت، چالوس، نور و نوشهر دیدار کرد.

اینستاگرام
باسلام انشاءالله این حرفهای حضرتعالی خیلی قشنگ وگواراست بحق موالایمان حضرت علی محقق شوددر حدشعاروحرف توخالی و...نباشد
باسلام طبق برنامه ایثارگران ششم که دربرنامه هفتم تنفیذ شدعلاوه برخدمت رسانی به رزمندگان وآزادگان وجانبازان به افرادتحت تکفل جانبازان متوفی وآزادگان متوفی ورزمندگان متوفی خدمات مستمری ایثارداده میشود که هرساله دربودجه لحاظ میشود به امیدخدمت رسانی بیشتر به جامعه ایثارگران اعم ازرزمندگان وجانبازان وآزادگان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi