شناسه خبر : 105872
پنجشنبه 02 آذر 1402 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فعالیت غرفه انتشارات شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران در نمایشگاه بزرگ ساری

فعالیت غرفه انتشارات شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران در نمایشگاه بزرگ ساری

فاش نیوز - همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتاب‌‌خوانی مازندران، غرفه انتشارات شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ساری دایر شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، کتاب یادداشت‌های یک غواص شامل دست نوشته‌های هنرمند شهید محمد علی معصومیان در جنگ ایران و عراق که توسط مصیب معصومیان گرد آوری شد و از سوی انتشارات شهید کاظمی شهر مقدس قم روانه بازار نشر شده است در غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران که 100 جلد کتاب با موضوع ایثار و شهادت از تازه های نشر شاهد در نمایشگاه کتاب ساری جا نمایی است، معرفی شد.
شهید محمدعلی معصومیان سوم خرداد سال 1344 در روستای بیشه سر از توابع بابل به دنیا آمد. بعد از پایان دوره تحصیلی سوم راهنمایی مدتی در حوزه علمیه خاتم الانبیای بابل تحصیل کرد و با آغاز جنگ و پس از شرکت در عملیات قدس یک، دو و عملیات والفجر هشت به عنوان غواص در عملیات صاحب الزمان (عج) مجروح شد و بالاخره چهارم دی ماه 1365 در عملیات کربلای چهار در جزیره ام البابی به شهادت رسید، پیکر مطهر این شهید والا مقام پس از یازده سال در گلزار شهدای بیشه سر به خاک سپرده شد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در مراسم افتتاحیه و در حاشیه بازدید از غرفه بنیاد مازندران در نمایشگاه کتاب در ساری گفت: آشنایی به افکار و اندیشه ها، فرهنگ سازی، انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف انتشارات شاهد در این نمایشگاه است.
سعید کهن‌سال افزود: نگاه ما در حوزه فرهنگی به ویژه در امر اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت این است که تالیفات بیشتری از آثار شهدا داشته باشیم، هر چقدر در این حوزه کار کنیم آثار، نتایج و تاثیر گذاری آن را در جامعه خواهیم دید.
مدیر کل بنیاد مازندران تصریح کرد: کتابهایی که در حوزه ایثار و شهادت خاطرات شهدا چاپ می‌‌شود گنجینه‌هایی از معنویت و معرفت هستند و با مطالعه این کتاب‌ها مسیر زندگی انسان تغییر میکند و سعادتمند میشود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi