شناسه خبر : 105926
شنبه 04 آذر 1402 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

المیادین از حمله به یک کشتی اسرائیلی در دریای مکران خبر داد

فاش نیوز - شبکه المیادین به نقل از منابع ویژه گزارش داد که یک کشتی باری اسرائیلی شامگاه پنج شنبه و ساعاتی قبل از آغاز آتش‌بس در شمال اقیانوس هند هدف حمله قرار گرفت.

المیادین از حمله به یک کشتی اسرائیلی در دریای مکران خبر داد

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه المیادین به نقل از منابع ویژه خبر داد که یک کشتی باری اسرائیلی شامگاه پنج‌شنبه هفته گذشته (۲ آبان) در دریای مکران واقع در شمال اقیانوس هند حمله حمله قرار گرفته و دچار آتش‌سوزی شده است.

این اولین بار است که هدف قرار گرفتن این کشتی مخابره می‌شود و به نظر می‌رسد منابع اسرائیلی سعی کرده‌اند این موضوع را کتمان کنند. از سوی دیگر نیز هنوز هیچ طرفی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

حمله به کشتی باری اسرائیلی پس از آن است که یکشنبه هفته گذشته (۲۸ آبان) منابع خبری از ناپدید شدن یک کشتی اسرائیلی در دریای سرخ خبر دادند. پس از آن، شبکه «العربیه» گزارش داد اخباری درباره ناپدید شدن یک کشتی اسرائیلی به نام «گلکسی لیدر» منتشرشده است که ۲۲ خدمه در این کشتی حضور داشته‌اند.

لحظاتی بعد از انتشار این گزارش، شبکه «المیادین» به نقل از منابع آگاه خبر داد نیروی دریایی یمن موفق شده است یک کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ تحت کنترل خود درآورد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi