شناسه خبر : 105975
یکشنبه 05 آذر 1402 , 10:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به همت بنیاد شهید شهرستان

اردوی یک‌روزه جانبازان شهرستان شوشتر برگزار شد

این نوع گردهمایی ها و اردوها برای جانبازان را بسیار با اهمیت توصف کرد و گفت: ارتقاء سطح نشاط و شادابی در میان جامعه‌ی...

فاش نیوز - اردوی یک‌روزی جانبازان شوشتر به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ما، در راستای شادابی و پویایی و تقویت روحیه ایثارگران جانباز و ارتقای سلامت جسمی، روحی، معنوی و اجتماعی آنها، با همت و تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوشتر اردوی یک‌روزی در یکی از مکان های تفریحی و باغ‌ویلای شوشتر برگزار شد.


حسین‌پور، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شوشتر برگزاری این نوع گردهمایی ها و اردوها برای جانبازان را بسیار با اهمیت توصف کرد و گفت: ارتقاء سطح نشاط و شادابی در میان جامعه‌ی هدف با حضور آنان در اماکن فرهنگی را مهم توصف کرد.

وی گفت: در صورت لزوم و با حمایت های مسئولین استان و به ویژه مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران، شاهد استمرار این گونه اردو ها در بین جانبازان و خانوادهای این عزیران خواهیم بود.


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شوشتر همچنین برگزاری کلاس های عقیدتی - سیاسی، آشتایی جانباران با مسایل اجتماعی، فرهنگی و تفریحی که باعث افزایش امید به زندگی، کاهش افسردگی و انزوا و بهبود رضایت از زندگی جانبازان و خانواده هایشان می شود را از دیگر برنامه های این اردوی یک‌روزی ذکر کرد.

وی افزود: همچنین با حضور داور سرشناس شهرستان، مسابقات ورزشی دارت میان جانبازان حاضر در این اردو برگزار گردید و به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.
ان‌شاءالله به همت و تلاش مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و به منظور افزایش روحیه نشاط در بین ایثارگران در طول سال شاهد اینگونه برنانه های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی برای ایثارگران و حانبازان باشیم.



|| کورش حاجی‌پور

اینستاگرام
سلام
پسر من از طرف مدرسه شاهد جوادالائمه ع کرج برای اردو اعزام شدند.
اولش گفتند رایگان!
روز اردو گفتند باید هزینه پرداخت کنید!!!
فقط برای فرزندان جانباز 70% رایگان است!!!!!
شما فرزند جانباز بیست و پنج درصدی!!!!!!!!!!
طی 40 و چند سال جانبازی، تابحال حتی یک اردوی سیاحتی یا زیارتی نرفته ایم!
و نه هیچ هزینه ای بابت این موضوع دریافت کرده ایم!!!
معاونت بی برنامه فرهنگی!
و در رأس آن رئیس بنیادها...!!!
و...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi