شناسه خبر : 105986
یکشنبه 12 آذر 1402 , 14:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هم زمان با سازمان منافقین در سایت های ایرانی صورت گرفت

تحریف تاریخ دفاع مقدس و معرفی معدومین به عنوان خادمان ملت!

دوباره شروع شده است .به قول حضرت اقا خیلی زیر زیرکی!!مثلا سایت عصر ایران با انتشار مستندی مدعی شده ناخدا افضلی خادم ملت ایران بوده و خیلی بی دلیل اعدام شده است!!!فرمانده سابق معدوم نیروی دریایی که اطلا عات به کلی سری انقلاب را تحویل شوروری داد و خود در دادگاه انقلاب اقرار کرد و اذعان کرد چه غلطی کرده ...حالا در سایت عصر ایران خادم ملت و عامل شکست نیروی دریایی عراق معرفی شده است.

فاش نیوز - پایگاه خبری عصر ایران در اقدامی دشمن شادکن اقدام به انتشار خبری در خصوص عامل خیانت و محکوم و معدوم دادگاه انقلاب، ناخدا افضلی نموده است.

متاسفانه این خبر کذب در صفحه اول گوگل در تلفن های همراه نمایه سازی شده است و میلیون ها ایرانی آن را در تلفن همراه خود مشاهده کردند.

چرا و چگونه فرمانده نیروی دریایی ایران که همه کشتی های عراق را منهدم کرده بود، تیرباران شد؟

این متن و سرخط خبری قصه‌دار در ادامه با تحلیلی ضد انقلاب محور طوری به مخاطب مطلب را القا می کند که گویا ناخدا افضلی عامل انحلال نیروی دریایی عراق بوده است و جمهوری اسلامی تنها بعد از عملیات های غرور آفرین اش، بدو ن اجازه سخن گفتن و ادای توضیح او را اعدام می کند.

جالب این که دروغ های این سایت به ماورا هم کشیده می شود؛ تا جایی که عنوان می کند، همه تفنگ ها در هنگام اعدام انقلابی عمل کرد ولی تفنگی که باید افضلی را می کشت عمل نکرد! و نهایتا یکی از حاضرین او را با سلاح کمری خود اعدام کرد.

اگر چه این تحلیل ضدانقلاب‌محور بهترین حربه برای جذب مخاطب با روش های نامردمانه و عوام‌فریبانه است اما ذکر دو نکته ضروری به نظر می رسد:

1. صوت دادگاه افضلی توسط خبرگزاری فارس در آذرماه سال قبل منتشر شد و وقتی صدای اقرار خود افضلی موجود است که چه خیانت هایی به ملت ایران کرده است چطور او را از اعمال خائنانه تطهیر می کنند. در لینک ذیل این صوت امده است.

https://www.farsnews.ir/news/14010926000923/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%7C-%D8%B5%D9%88%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AF%D8%A7-%D8%A7%D9%81%D8%B6%D9%84%DB%8C-%D9%86%D9%81%D9%88%D8%B0%DB%8C-%D8%AD%D8%B2%D8%A8-%D8%AA%D9%88%D8%AF%D9%87

2. افضلی در دوره های آموزشی خود در ایتالیا رسما با حزب توده کار کرده است و سابقه چندین ساله ای در عضویت آن داشته است و یک شبه توه ای نشده است که یک شبه براندازی کند.

3- در زمانی که امثال ناخدا ایرانی عزیز به نمایندگی از اهل سنت عزیز ایران در حال بزرگترین اقدامات موثر در نیروی دریایی ارتش است. از گور بیرون اوردن افضلی و معرفی او به عنوان فرمانده برتر نیروی دریایی جای سوال دارد.

حسین شریعتمداری در این خصوص حرف های جالبی دارد:

شریعتمداری با اشاره به فعالیت ضد جاسوسی اطلاعات نخست وزیری در ماجرای حزب توده گفت: خود آنها هم باورشان نمی شد که در ایران کشف شوند و ناخدا افضلی فرمانده نیروی دریایی وقت در زمان جنگ در حقیقت جاسوس شوروی بود. وی حتی نماز شب هم می خواند. البته بعدها که افضلی دستگیر شد آقای شجونی از وی درباره نماز شب خواندنش پرسید که او گفته بود این جزو ماموریت من بود و من از عمد شما را بیدار می کردم تا ببینید نماز شب می خوانم.

اینستاگرام
جمهوری اسلامی با کسی تعارف ندارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi