شناسه خبر : 106222
یکشنبه 12 آذر 1402 , 09:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طوفان‌الاقصی و جهانی شدن آرمان مقاومت

جهان و جهانیان متحد علیه صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار

فاش نیوز - پدیده‌ای بی‌نظیر و حیرت‌انگیز
پدیده عظیم و بی‌نظیر و استثنایی و حیرت‌انگیزی که اکنون با آن مواجه هستیم و از بزرگ‌ترین دستاوردهای طوفان‌الاقصی به شمار می‌رود، اتحاد و یکپارچگی و یکرنگیِ جهان و جهانیان علیه صهیونیستهاست.
معجزۀ محور مقاومت 
از یک‌سو گروه‌های مقاومت برای اولین بار در تاریخ حملات پیش دستانه و علنی انجام می‌دهند، آن هم علیه آمریکا و اسرائیلی که تا دندان مسلح و برخوردار از انواع و اقسام تسلیحات پیشرفتۀ متعارف و غیرمتعارف و هسته‌ای هستند و القای ابهت پوشالی و ادعای شکست‌ناپذیری‌شان گوش دنیا را کَر کرده است. نخست مجاهدان فلسطینی با طوفان‌الاقصایشان شکستی ترمیم‌ناپذیر را به صهیونیست‌های غاصب و کودک‌کش تحمیل نمودند و همچنان نیز مبارزۀ قهرمانانه‌شان ادامه دارد و هر روز تلفات سنگین‌تری را بر پیکرۀ نیمه‌جانِ رژیم اشغالگر قدس وارد می‌آورند. از سوی دیگر در پدیده‌ای بی‌نظیر گروه‌های مقاومت در منطقه مکرراً و به‌صورت پیشدستانه مواضع آمریکا و اسرائیل را زیر آتش سنگینِ هوائی قرار داده‌اند و از آمادگی برای ورود به نبرد زمینی در صورت تهاجم همه جانبۀ اسرائیل به غزه خبر داده‌اند. حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن بارها و بارها مواضع متعدد اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی را مورد حمله موشکی و پهبادی قرار داده‌اند و گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه نیز مکرراً پایگاه‌های نامشروع و غیرقانونیِ شیطان بزرگ آمریکا را با حمله راکتی و پهبادی مورد هدف قرار داده‌اند. اخباری نیز از حملات هواییِ گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی منتشر گردیده است. با این اوصاف می‌توان گفت که خروج محور مقاومت از موضع دفاع و قرار گرفتن در موضع تهاجمی، واقعیت امروز و معجزۀ بزرگ و بی‌نظیری است که رخ داده است و همچنان هم در حال توسعه و گسترش روزافزون است. 
 شور و اشتیاق و عطشِ شدیدِ شهادت‌طلبان
یک چشمه دیگر از یکپارچگی و اتحاد علیه صهیونیست‌ها، شور و اشتیاق و عطشِ شدیدِ مردم و جوانانِ شهادت‌طلب در سرتاسر جهان اسلام برای اعزام به فلسطین و پنجه در پنجه انداختن و جنگیدن با اشغالگران قدس است که تصاویر تجمعات آنان و اصرارهایشان برای اعزام به خط مقدمِ مبارزه با صهیونیست‌ها هر روز از جانب رسانه‌های منطقه منتشر می‌گردد.  
تشکیلِ بسیج لندن و پاریس و نیویورک و اروپا و آمریکا!
حیرت‌انگیزتر و شگفت‌انگیزتر آنکه موجِ مبارزه با صهیونیست‌ها در کشورهای مستکبری که بزرگ‌ترین پشتیبانان و حامیان رژیم اشغالگر قدس هستند، به اوج رسیده است و بارها شاهد تظاهرات چند صد هزار نفریِ مردم در حمایت از ملت فلسطین در سرتاسر جهان از جمله در آمریکا و انگلیس و فرانسه هستیم، انگار که بسیج لندن و پاریس و نیویورک و اروپا و آمریکا تشکیل شده است!!!  
تحققِ آرمان‌های ولایت فقیه
نکته پایانی آنکه امام خمینی و امام خامنه‌ای همواره حمایت و پشتیبانی از ملت و مبارزات فلسطین را مسئلۀ اول جهان اسلام دانسته‌اند و پیوسته فریاد عبور از اختلافات بین مسلمانان و متحد شدن در برابر رژیم اشغالگر قدس را سر داده‌اند؛ اما متأسفانه جهان اسلام با تأثیر پذیرفتن از توطئه‌های تفرقه‌افکنانۀ دشمنان قسم خوردۀ اسلام و انقلاب اسلامی ایران، در طول سالیان درازی دچار غفلت‌های خانمانسوزی گردید و در مسیر دامن زدن به اختلافات داخلی و جنگ‌های مسلمان با مسلمان قرار گرفت و تاوان بسیار سنگین و وحشتناک و هولناکی هم بابت آن داد؛ اما اکنون آنچه شاید در عالم خیال و رؤیا هم کسی متصور نبود، محقق گردیده است و همان‌گونه که گفته شد جهان و جهانیان علیه صهیونیست‌ها متحد و منسجم و یکپارچه گردیده‌اند و هر روز بیش از پیش رژیم غاصب و تروریست و کودک‌کشِ صهیونیستی در پرتگاه و بزنگاهِ شکست و انزوا و نابودی و حامیانش در معرض افول و در موضع شکست خورده و مفتضح شدن قرار می‌گیرند و ان‌شاء‌الله پیروزی نزدیک است.
به امید آزادی فلسطین 
به امید آزادی کاملِ فلسطین قهرمان و قدس عزیز و نماز خواندن در قدس و به امید محو غدۀ سرطانیِ اسرائیل در آینده‌ای نزدیک. 
*کامران پورعباس
منبع: کیهان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi