شناسه خبر : 106235
یکشنبه 12 آذر 1402 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری آیین وداع با پیکر شهدای مدافع حرم

فاش نیوز - آیین وداع با پیکر هشت شهید مدافع حرم سوریه در معراج شهدای تهران برگزار شد.

کد خبر: ۶۳۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ - 02December 2023
 

وجود شهدا نشانه پرچمداری ایران اسلامی در آخرالزمان استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین وداع با پیکر هشت شهید مدافع حرم سوریه عصر امروز شنبه در معراج شهدای تهران برگزار شد.

این مراسم از ظهر امروز با ورود پیکر‌های هشت شهید مدافع حرم در حیاط معراج الشهدا و با حضور خانواده، بستگان و همرزمان شهید و عموم مردم در حالی برگزار شد که پیکر‌های این شهدا بیش از شش سال گمنام بود.

شهید «علی آقاعبداللهی» از تهران، شهید «حسن اکبری» از تهران، شهید «سید مصطفی صادقی» از تهران، شهید «مهدی ذاکر حسینی» از تهران، شهید «رضا عباسی» از استان کرمانشاه، شهید «غلامعلی تولی» از استان گلستان، شهید «محمدرضا یعقوبی» از استان گیلان، شهید الیاس چگینی از استان قزوین هشت شهیدی بودند که پیکر آنان چندی پیش از طریق آزمایش دی‌ان‌ای شناسایی شد.

سید حسین آقامیری در این مراسم در سخنانی بیان کرد: به استناد همه ادیان الهی، کانون تحولات آخرالزمان و تحولات اخیر آخر الزمان یعنی ظهور حضرت مهدی (عج) جغرافیای ایران است. مردم ایران پرچمدار نهضت بزرگی هستند که  نشانه این پرچمداری وجود همین بچه‌هایی است که امروز میزبان آنان هستیم. نشانه پرچمداری همین گلزار شهدا و پدران و مادران شهید و جانبازان است.

وی با بیان اینکه ایران کانون تحول عظیم‌آخرالزمان است افزود: حضور امامزاده‌ها در جغرافیای ایران نشانه این تربیت مردم برای آمادگی ظهور منجی عالم بشریت است. هزاران سال اولاد امیرالمومنین با همه توان و ظرفیت آرام آرام مردم ایران را برای چنین روزی تربیت کردند که این پرچمداری طبق آیه قران به واسطه مردم انجام شود.

آقامیری شهدا را سرمایه‌های انقلاب اسلامی دانست و و با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین در آینده‌ای نزدیک گفت: تحقق وعده الهی هزینه می‌خواهد و این هزینه خانواده شهدا و صبر آنان است.

همچنین در این مراسم مداحان اهل بیت به روضه خوانی پرداختند و ذکر یا حسین و یا حیدر زینب بخش بدرقه شهدا بر روی دستان مردم بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi