شناسه خبر : 106321
سه شنبه 14 آذر 1402 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی با جامعه ایثارگری

فاش نیوز - حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسن زاده نامقی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در راستای پاسخگویی شفاف و بی‌واسطه به جامعه معظم ایثارگری، با تعدادی از خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران به صورت چهره به چهره دیدار کرد.
 
دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی با جامعه معظم ایثارگری
به گزارش ایثار، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی  در راستای پاسخگویی شفاف و بی‌واسطه به جامعه معظم و معزز ایثارگری، با هدف حل مشکلات و تسهیل در روند اجرای خدمات رسانی در کنار دکتر صدیقه خدیوی معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و آمنه زرنگ معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی با تعدادی از خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران استان به صورت چهره به چهره دیدار کردند.
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی ضمن بررسی یکایک درخواست‌های خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، پیگیری لازم را از طریق تماس تلفنی و تعامل با مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام داد.
 اغلب درخواست‌های خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران به مشکل اشتغال، مسکن، درمان و تسهیلات بانکی اختصاص داشت که تدابیر لازم جهت رفع این مشکلات از طریق پیگیری از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل اتخاذ شد.
سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۹۹ شهید، ۵۳ هزار و ۶۸۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۸ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi