شناسه خبر : 106327
سه شنبه 14 آذر 1402 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبدیل وضعیت بیش از ۱۱ هزار ایثارگر مازندران

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: بیش از ۱۱ هزار ایثارگر مازندران در دستگاه‌‌های اجرایی تبدیل وضعیت شدند.
 
تبدیل وضعیت بیش از ۱۱ هزار ایثارگر مازندران
به گزارش ایثار، سعید کهن‌سال از تبدیل وضعیت بیش از ۱۱ هزار تن از جامعه معزز ایثارگری شاغل در دستگاه‌ها خبر داد و گفت: امیدواریم آن دسته از ایثارگران عزیزی که در دستگاه‌های اجرایی مشغول هستند تبدیل وضعیت نشدند تا پایان سال این امر تحقق پیدا کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران اظهار کرد: به دلیل پیگیری های مستمر و مداوم که از سوی این بنیاد صورت پذیرفت دستگاه های اجرایی در بحث تبدیل وضعیت فرزندان معزز شاهد و ایثارگر بسیار عالی عمل کردند و این نگاه همدلانه آنان با رضایت مندی جامعه معزز ایثارگری همراه بوده است.
وی عملکرد بعضی از دستگاه ها در رابطه با تبدیل وضعیت ایثارگران را مثبت و قابل قبول ارزیابی کرد و یادآور شد: ۴ هزار تن از جامعه معزز ایثارگری در دستگاه های اجرایی، ۳ هزار و ۱۰۰ تن از این عزیزان در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۹۰۰ تن در دانشگاه علوم پزشکی بابل تبدیل وضعیت شدند.
کهن‌‌سال تصریح کرد: ۳ هزار تن از جامعه معزز ایثارگری شاغل در شهرداری های سطح استان تبدیل وضعیت شدند، البته در بخشی دیگر به دلیل آنکه ردیف سازمانی و کد استخدامی اخذ نشده بود تعدادی از این عزیزان داوطلب بودند تا در حوزه کارگری مشغول کار شوند، این اقبال از سوی این دسته از عزیزان وجود داشته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان مازندران خاطرنشان کرد: آنچه موجب شد تا تبدیل وضعیت جامعه معزز ایثارگری در دستگاه‌‌های اجرایی خوب اتفاق بیافتد نقش حمایتی دکتر حسینی پور استاندار مازندران در این رابطه بوده است، زمانی که نگاه مطالبه گری و مشارکت جویی و حمایت در پاسخگویی وجود داشته باشد اتفاقات خوشایندی برای جامعه معزز ایثارگری رقم خواهد خورد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi