شناسه خبر : 106424
شنبه 18 آذر 1402 , 10:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار تنگسیری: شهید «ییلاقی» همواره از ولایت دفاع می‌کرد

فاش نیوز - سردار «تنگسیری» با بیان اینکه شهید ییلاقی میدان را خالی نکرد و همواره از ولایت دفاع می‌کرد، گفت: شهید ییلاقی انقلابی بود و خود را وقف اسلام و انقلاب کرده بود.

کد خبر: ۶۳۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱ - 09December 2023
 

شهید «ییلاقی» همواره از ولایت دفاع می‌کرد/  شهدای گمنام در گمنامی خوشنام شدندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ششمین سالگرد شهادت سردار «علی ییلاقی اشرفی» و بزرگداشت فرماندهان هشت سال دفاع مقدس مازندران شب گذشته با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیحه‌سرایی «امیر کرمانشاهی» و شعرخوانی «احمدرضا بابایی» و همراه با وداع با پیکر‌های مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در جوار یادمان شهدای گمنام مصلای آیت الله جباری برگزار شد.

سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که از کیان ایران اسلامی و سرزمین مقدس دفاع کردند، یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی داشت.

وی از مازندران به عنوان استان پهلوان پرور یاد کرد و افزود: این استان در همه جای کشور و در ابتدای انقلاب در شرق کشور، خوزستان، کردستان و... حضور و نقش آفرینی کرده است.

سردار تنگسیری با عنوان اینکه شهدای گمنام از تبار خوشنام هستند و در گمنامی خوشنام شدند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید ییلاقی گفت: باید از کوه‌های کردستان دلاورمردی‌های شهید ییلاقی را بپرسیم و برایش جا و مقام و نوع لباس مهم نبود و برایش رزمندگی مهم بود.

وی از شهید ییلاقی به عنوان فردی باهوش و باذکاوت در عرصه‌های نبرد ذکر کرد و گفت: این شهید والامقام دلیر و مهربان بود و جوانان را دوست داشت و ولایتمداری این شهید زبانزد است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به بصیرت و ولایت شناسی شهید ییلاقی ادامه داد: این شهید شهادت را پلی برای رسیدن به خداوند می‌دانست.

این مسئول با بیان اینکه شهید ییلاقی با آنکه جانباز ۸۰ درصد بود، میدان را خالی نکرد و همواره از ولایت دفاع می‌کرد، تصریح کرد: شهید ییلاقی انقلابی بود و خود را وقف اسلام و انقلاب کرده بود.

سردار تنگسیری با عنوان اینکه شهیدان به گردن ما تکلیف گذاشتند، گفت: امروز من رزمند حق ندارم بترسیم و برابر دشمن عقب‌نشینی کنیم و باید شجاعانه مقابل دشمن قد کشید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اظهار اینکه شهیدان زنده هستند و برای ما دعا می‌کنند، تصریح کرد: شهدا جانشان را برای انقلاب داده‌اند و برای این کشور و انقلاب نیز دفاع می‌کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi