شناسه خبر : 106511
دوشنبه 20 آذر 1402 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در وزارت ارشاد

جزئیات تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در وزارت ارشاد

فاش نیوز - فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به احداث مقبره شهید گمنام گفت: با پیگیری‌های انجام شده پیکر مطهر یک شهید گمنام در ایین وزارتخانه تدفین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ،حجت الاسلام والمسلمین نوید شکوهی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: به لطف پروردگار و مدد شهدا، حمایت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری همه بخش های وزارتخانه که با عشق و شور جهت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا به میدان آمدند، پروژه ساخت مقبره شهید در این وزارتخانه کلید خورد.

وی با بیان اینکه شهدا مایه خیر و برکت و معنویت هستند، تصریح کرد: همانطور که در ماه محرم عرض کرده بودم، طی هماهنگی های انجام شده با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، ان شاءالله روز دوشنبه 27 آذرماه، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس  در این وزارتخانه تشییع و در مقبره در حال احداث، به خاک سپرده خواهد شد.

حجت الاسلام شکوهی اظهار کرد: از آنجا که فرهنگ ما آمیخته با فرهنگ ایثار و شهادت است، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می بایست پرچمدار ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری، دفاع مقدس و مقاومت باشد. 

بیشتر بخوانید

 تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور مردم شهیدپرور تهران، روز دوشنبه 27 آذرماه، از ساعت 9 صبح از ضلع شمالی میدان بهارستان تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi