شناسه خبر : 106638
چهارشنبه 22 آذر 1402 , 09:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ملاقات مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه با جامعه ایثارگری

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با تعدادی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر ملاقات کرد.
 
ملاقات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه با جامعه ایثارگری
 به گزارش ایثار،  خسرو شهیدی با جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر استان کرمانشاه به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات این عزیزان ملاقات کرد.
در این ملاقات حضوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ضمن استماع درد دل‌های مراجعان، دستورات لازم را در خصوص پیگیری و رفع مشکلات این عزیزان به مسئولان بخش‌های مختلف اداری بنیادصادر کرد.
خسرو شهیدی در حاشیه این دیدار چهره به چهره گفت: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر علیرغم مشکلات روزمره ای که همگان با آن درگیر هستند از مناعت طبعی برخوردار بوده و حقیقتا‌ انسان های خود ساخته و قانعی هستند. 
وی افزود: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر پشتوانه‌های محکم نظام و مرکز ثقل قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی هستند و براستی همچنان بر همان عهدی که با نظام و انقلاب بستند هستند.
شهیدی تصریح کرد: همانگونه که امام راحل (ره) فرمود: خانواده های شهدا چشم و چراغ ملت هستند امروز نیز جامعه ایثارگری چراغ راه و هدایتگر جامعه و بهترین الگو برای نشر و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد مردم هستند
در این دیدار بیش از ۵۰ نفر از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر مسائل و مشکلات خود را با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در میان گذاشتند.
اینستاگرام
سلام، نتیجهههههههههههههههه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi