شناسه خبر : 106651
چهارشنبه 22 آذر 1402 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسر جانباز و مادر شهیدان «صبوری» آسمانی شد

فاش نیوز - بانو «زهرا صلواتی» مادر و همسری صبور از استان قم دارفانی را وداع گفت و به ارواح مطهر شهدایش پیوست.
 
همسر جانباز و مادر شهیدان والامقام «صبوری» آسمانی شد

به گزارش «ایثار»، مرحومه صلواتی در سالهای 1361و1362 در فاصله یکسال هر دو فرزندش را تقدیم راه اسلام کرد. و بر داغ فراق عزیزانش صبر نمود. همسرش نیز در آبان ماه سال 1364 عازم جبهه‌ها شد و طی دو مرحله در بهمن همان سال و در دی ماه سال 1365 بر اثر اصابت ترکش و عارضه شیمیایی به درجه جانبازی نایل آمد.
محمد متولد مهر سال 1342 بود وی درسن 18 سالگی از طریق بسیج عازم جبهه‌ها شد و در منطقه شوش بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید، برادرش حسین در سن 28 سالگی از طریق سپاه عازم جبهه شد و در عملیات خیبر منطقه جزیره مجنون به مقام شهادت نایل آمد.
این بانوی ایثارگر و صابر در تمام این سالها بر داغ فراق عزیزانش صبر کرده و در راه شهدا پایداری کرد و سرانجام روز گذشته در سن 86 سالگی دارفانی را وداع گفت و مهمان شهدایش شد.
پیکر مطهر این مادر و همسر ایثارگر امروز 22 آذر ماه ساعت 14 از مسجد باب الجنه به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع و در جوار شهدا آرام خواهد گرفت.
مراسم ختم این مادر شهید و همسر ایثارگر امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد باب الجنه برگزار می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi