شناسه خبر : 106669
چهارشنبه 22 آذر 1402 , 14:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات ورود پیکرهای مطهر شهدای گمنام به شهرهای کشور

فاش نیوز - پیکرهای مطره شهدا به منظور تشییع سراسری وارد شهرهای مختلف کشور شدند و در روزهای آینده ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس، طی رسم هر ساله در سالروز شهادت بانوی بی‌نشان حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر‌های مطهر شهدای گمنام در شهر‌های مختلف ایران تشییع و خاکسپاری می‌شود.

پیکر‌های مطهر شهدا طی روز‌های گذشته و تا سالروز شهادت حضرت زهرا (س) وارد شهر‌های مختلف کشور خواهد و مورد استقبال مسئولان و مردم شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت.

روز دوشنبه پیکر‌های ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از طریق فرودگاه زاهدان وارد این شهر شد و جمعا ۱۲ شهید گمنام در روز ۲۶ آذر از ساعت ۸ صبح در مسجد جامع زاهدان تشییع و سپس در محل‌های معین شده به خاک سپرده می‌شوند. هم اکنون پیکر‌های این شهدا به معراج الشهدا زاهدان منتقل شده است و مراسم وداع با شهدا شنبه ۲۵ آذر بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار خواهد شد.

مراسم استقبال از پیکر پاک سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس با شعار «خوش آمدی پهلوان» روز گذشته در شهر یاسوج برگزار شد. ۲ تن از این شهدای والامقام در سن ۲۳ و ۲۵ سالگی در منطقه سومار در سال ۱۳۶۵ به شهادت رسیدند و یکی دیگر از این شهدا در سن ۳۱ سالگی در جزیره مجنون در عملیات پد خندق در سال ۱۳۶۷ به شهادت نائل آمد.

پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز میهمان مردم استان گلستان می‌شود و امروز ساعت ۱۲ پیکر‌های این ۲ شهید از طریق شهرستان بندرگز وارد استان گلستان می‌شود.

مراسم استقبال رسمی از پیکر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس در محل پایگاه هوایی شهید نوژه همدان برگزار شد. شهدای گمنام در قالب کاروانی تحت عنوان «لاله‌های فاطمی، منتظران ظهور» در ۴۰۰ نقطه استان همدان در ایام فاطمیه مورد استقبال مردم قرار خواهند گرفت.

پیکر مطهر ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس شامگاه شنبه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید «کاوه» بیرجند شد و مورد استقبال مسئولان اجرایی و خانواده‌های شهدا قرار گرفت و سپس برای میثاق مردم با شهدا به کهف‌الشهدا منتقل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi