شناسه خبر : 106715
شنبه 25 آذر 1402 , 11:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی‌قراری مادر در شهادت فرزندش

بی‌قراری مادر در شهادت فرزندش/ حال و هوای منزل یکی از شهدای حمله تروریستی در بجستان + فیلم

فاش نیوز - علیرضا اکبری مزار در حمله تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی در راسک به همراه ۱۰ نفر دیگر از پرسنل این پاسگاه شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، در پی حمله ناجوانمردانه‌ تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک‌ تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و ‌تعدادی از کارکنان پلیس مجروح و به شهادت رسیدند.

در پی حمله تروریستی به مقر انتطامی در راسک، "مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، محید فیروز‌نیا و حمید رضایی‌امین به شهادت رسیدند.

ماه گذشته بود که شهید علی قربانی از شهرستان گناباد در راه امنیت در استان سیستان و بلوچستان به فیض شهادت نائل شد و حالا در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بار دیگر در کنار پیکر مطهر 12 شهید گمنام در خراسان رضوی، میزبان شهدای امنیت نیز خواهیم بود.

صبح امروز امام جمعه شهرستان بجستان به همراه فرماندار این شهرستان و دیگر مسئولین با حضور در روستای مزار خبر شهادت این سرباز امنیت را به خانواده ایشان اعلام کردند.

امام جمعه بجستان شهادت را قدم گذاشتن در راه امام حسین (ع) بیان کرد و اشاره داشت که بزرگانی همچون شهید سلیمانی در نماز شب خود با گریه از خداوند طلب شهادت می‌کردند.

در حمله گروه تروریستی جیش الظلم به مقر پاسگاه شهرستان راسک گروهبان یکم علیرضا اکبری از شهرستان بجستان(روستای مزار) و ستوان یکم حمید رضائی امین از چناران خراسان رضوی به شهادت رسیدند.

در فیلم زیر لحظه اعلام خبر شهادت علیرضا اکبری مزار به مادر و خانواده‌اش ‌از نظر خوانندگان تسنیم می‌گذرد: برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi