شناسه خبر : 106791
شنبه 16 دي 1402 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شارونیسم مدرن اسرائیلی

یمن در این مدت برادری خود را به جهان اسلام ثابت کرد. لحظه به لحظه آب‌وهوا و آسمان را برای هر جانور اسرائیل ناامن کرد و بی‌پروا و شجاع مانند ملخ، کشتی هر ولایتی را ...

فاش نیوز - صبرا و شتیلاها هر روز تکرار می‌شود. شارونیسم مدرن اسرائیلی آغاز شده‌ است. فالانژها دیگر خود صهیونیست‌ها هستند. با لودر بیمارستان را با مجروحانش خراب می‌کنند.

جریان‌های رخ داده در مدت طوفان الاقصی به دنیا ثابت کرد سگ نجس اسرائیل دیگر هار شده‌ است؛ هارتر از همیشه. اسرائیل علناً صبرا و شتیلاها را هر روز تکرار می‌کند و آمریکا اعلام می‌کند، باید برای دفاع از شهروندان غیرنظامی به اسرائیل کمک کند. جریان فاسد غالب رسانه‌ای آب به آسیاب خونین اسرائیل می‌ریزد؛ در حالی که حتی خود شهرهای فلسطین اشغالی صحنه تظاهرات شهروندانی شده است که خود هم نظام طاغوتی حاکم بر خود را قبول ندارند.
 یمن در این مدت برادری خود را به جهان اسلام ثابت کرد. لحظه به لحظه آب‌وهوا و آسمان را برای هر جانور اسرائیل ناامن کرد و بی‌پروا و شجاع مانند ملخ، کشتی هر ولایتی را که وابسته به اسرائیل باشد توقیف می‌کند.

خام‌اندیشی است که‌ توحش اسرائیل ناشی از اقدامات حماس باشد. اسرائیل فی حدذاته بماهی اسرائیل وحشی است و به قول سید حسن نصرالله ... «هی اوهن من بیت العنکبوت»
شارونیسم مدرن اسرائیلی خود غده سرطانی دیگری در غزه و تومور بزرگ سرطانی اسرائیلی است. مردم غزه هر روز با چشمان خود ناظر «جنوساید» و نسل‌کشی هستند. صهیونیست دیگر به کسی رحم نمی‌کند و باعث شده‌ است تا یکایک شهرهای اروپا و آمریکا صدایشان دربیاید. حتی یهودی‌ها هم دیگر علیه اقدامات حیوانی اسرائیل تظاهرات برگزار می‌کنند.

شارونیسم مدرن اسرائیل، درست همان توجیه قصاب صبرا و شتیلا را دارد که گفته بود نمی‌توان موقع ورود و حمله کارت هویت و شناسایی مردم را ببینیم؛ و حیوان‌وار قصابی کرد. قصاب صبرا و شتیلا اکنون به هژمونی قصاب‌محوری اسرائیلی تبدیل شده است. اصلا کار اسرائیل آدم‌کشی بی‌مرز است. اسرائیل آدم‌کشی بی‌مرز است و هر جای دنیا که فکر کند کسی باعث خطر برای ناراحتی طاغوتش می‌شود او را حذف می‌کند. این غده سرطانی فکر علاج هم دارد. امام فرمودند، اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود.
 برابر تحقیق‌های انجام‌شده خبرنگار فاش نیوز، استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان، در برگزاری مراسم تشییع شهدا رتبه برتر را در کشور به خود اختصاص داده است.

|| عباس تپه‌میرزا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi