شناسه خبر : 106806
چهارشنبه 29 آذر 1402 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مداحی شهید مدافع حرم حین عملیاتی سخت در پالمیرا

مداحی شهید مدافع حرم حین عملیاتی سخت در پالمیرا + فیلم

فاش نیوز - شهید مدافع حرم حامد بافنده برای اینکه به سوریه اعزام شود زبان و لهجه افغانستانی را آموخت و با لشکر فاطمیون عازم دفاع از حرم حضرت زینب(س). سرانجام این شهید عزیز سوم اردیبهشت‌ ۹۶ مصادف با روز شهادت امام موسی کاظم (ع) به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شهید مدافع حرم حامد بافنده برای اینکه به سوریه اعزام شود زبان و لهجه افغانستانی را آموخت و با لشکر فاطمیون عازم دفاع از حرم حضرت زینب(س). سرانجام این شهید عزیز سوم اردیبهشت‌ 96 مصادف با روز شهادت امام موسی کاظم (ع) به شهادت رسید. 

شهید بافنده علاوه بر مبارزه علیه تکفیری ها برخی لحظات برای همرزمان خود مداحی می کرد و با اشک برای خااندان پیامبر(ص) در عملیات ها به آنها توسل می کردند. آنچه در ادامه خواهید دید مداحی شهید بافنده است در ظهر شهادت حضرت فاطمه(س) که مصادف بود با عملیات آزادسازی شهر پالمیرا در سوریه سال 1395. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi