شناسه خبر : 107045
شنبه 09 دي 1402 , 16:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران شرکت فرودگاه ها برای مادر شهید روستایی خانه می سازد

چراغی از جنس عشق و امید که با تلاش جهادی در دل مادر شهید در روستای خیرآباد اراک روشن شد...

فاش نیوز - واحد ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی هزینه احداث یک واحد مسکونی در روستای خیرآباد اراک را تقبل کرد.
به گزارش خبرنگار ما، حوزه ایثارگران شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران به عنوان یکی از زیر مجموعه های وزارت راه و شهرسازی، پیشرو در ایفای مسئولیت، ایثار اجتماعی و حرکت های جهادی است. در این راستا در مسیر تحقق فرامین مقام معظم رهبری علاوه بر انجام فعالیت های جاری با برنامه ریزی و ایجاد پیوند و همگرایی، میان نیروها و گروه های جهادی اقدامات مفیدی کرده است.

بر پایه این گزارش حوزه ایثارگران شرکت فرودگاه ها با هماهنگی سایر سازمان ها، نهادها و بسیج سازندگی در مسیر اجرای سیاست های تحولی دولت مردمی سیزدهم، فعالیت های امیدآفرین و اردو های جهادی بسیاری را با موضوعات فرهنگی و عمرانی برگزار کرده است.

این گزارش حاکی است حوزه ایثارگران با استفاده از ظرفیت های قانونی در مناطق دور افتاده روستایی و حاشیه شهرها به ویژه خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را برنامه ریزی، اجرا در دستور کار قرار داده است و ساخت و اجداث یک باب منزل مسکونی در روستای خیرآباد اراک برای یک مادر شهید، بخشی از این فعالیت ها است که همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهدا لبخندی از جنس امید را در دل این مادر شهید روستایی ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش ساخت و احداث این منزل با ایفای مسئولیت و ایثار اجتماعی حوزه ایثارگران شرکت فرودگاه ها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرودگاه شهدای اراک، یگان ویژه، بنیاد شهید و گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، دهیاری و شورای روستا از آذر ماه سال جاری آغاز شده است.

گزارش خبرنگار ما حاکی است این واجد مسکونی در بهار سال ۱۴۰۳ تکمیل و تحویل این مادر شهید والامقام خواهد شد.

لازم به ذکر است روستای خیرآباد در فاصله 30 کیلومتری شهر اراک واقع شده و تاکنون ۴۳ شهید و پرستوی سبکبال را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi