شناسه خبر : 107125
دوشنبه 11 دي 1402 , 10:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش تصویری؛ برگزاری نمایش جگر داغ (روایتی از بسیجی شهید یوسف داورپناه)

فاش نیوز - نمایش جگر داغ (روایتی از بسیجی شهید یوسف داورپناه) به همت معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی در محل تالار شمس ارومیه با حضور مدیرکل و همکاران بنیاد شهید و امورایثارگران استان برگزار شد.
 

به گزارش «ایثار»، شهید «یوسف داورپناه» از شهدای مظلومی است که در مقابل چشمان مادرش به شهادت رسید. او فارغ التحصیل رشته برق بود و با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد و در شهریور سال ۱۳۶۲ شمسی در سن ۱۸ سالگی توسط حزب منحله دموکرات به شهادت رسید. 
مادر شهید «یوسف داورپناه» در رابطه با پسر شهیدش گفت: من مظلوم‌ترین مادر شهید هستم، منافقین من و فرزندانم را اسیر کردند، من تنها مادر شهیدی هستم که بچه ام را جلویم سر بریدند، شکم بچه‌ام را پاره کردند و جگرش را در آوردند. با ساتور بدن فرزندم را قطعه قطعه کردند و من دو روز با این بدن تنها ماندم و خودم با دستم قبر کندم و با چادرم فرزندم را کفن و دفن کردم.

 
 
 
 
 
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi