شناسه خبر : 107146
سه شنبه 12 دي 1402 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست ایثارگران گلستان از رئیس‌جمهور در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی می‌شود

فاش نیوز - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: در سفر رئیس‌جمهور بیش از هزار و ۸۰۰ ایثارگر و خانواده شهید به میز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کردند که در کوتاه‌ترین زمان، درخواست آنان رسیدگی خواهد شد.
 
درخواست ایثارگران گلستان از رئیس‌جمهور در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی می‌شود
به گزارش ایثار، محمدعلی طالع‌زاری با بیان اینکه در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به گلستان هزار و ۸۱۷ تقاضا و مشکل ایثارگران ثبت شد، بیان کرد: از طریق میز ارتباطات مردمی، فرصت پاسخگویی به خانواده شهدا و ایثارگران به‌صورت تخصصی در بخش‌های مختلف مددکاری، حقوقی، مسکن و تسهیلات، کمیسیون پزشکی، درمان، اشتغال و صندوق اشتغال برگزار شد و دستورات لازم برای حل مشکلات ایثارگران صادر شد.
طالع‌زاری افزود: بیشترین مشکلات ایثارگران گلستان که در میز ارتباط مردمی بیان شد، در حوزه‌های تسهیلات رفاهی، اشتغال، کمیسیون پزشکی و پذیرش بود.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: جامعه ایثارگری استان در حوزه‌های مختلف مشکلاتی داشتند که تلاش می‌شود با استفاده صحیح از ظرفیت قانون برای حل آن اقدام شود.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ۳۰ آذر و اول دی‌ماه سال ۱۴۰۲ برای انجام دومین دور سفر استانی به گلستان سفر کرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi