شناسه خبر : 107168
چهارشنبه 13 دي 1402 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدارمدیرکل بنیاد شهید بوشهر با ۱۱ مادر و همسر شهید و ایثارگرنمونه

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در با ۱۱ مادر و همسر شهید و ایثارگر نمونه در شهرستان جم دیدار و از ایشان تجلیل کرد.
 
مدیرکل بنیاد شهید بوشهر، با ۱۱ مادر و همسر نمونه و قهرمان شهید و ایثارگر در شهرستان جم دیدار کرد
به گزارش ایثار، نعمت‌اله غلامپور، مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با حضور در منزل ۱۱ تن از مادران و همسران شهدا و ایثارگران در شهرستان جم، به مقام والای ایشان ادای احترام کرد.
در این دیدارها که در فضایی صمیمی انجام گرفت غلامپور ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر و تجلیل از مقام والای مادران و همسران شاهد و ایثارگر گفت: ایران اسلامی امروز به خود می‌بالد که در دامن خودش زنان وارسته ای را پرورش داده که الگوی ایشان اهلبیت و حضرت زهرای مرضیه (س) هستند و با تاسی به این بانوی معصومه و بزرگ، تمام قد برای دفاع از نظام مقدس انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و با ارزش ترین دارایی خویش یعنی فرزندان و همسرانشان را که پاره ی تن ایشان بوده، در راه خداوند متعال، اسلام و انقلاب فدا کرده و اولین خط شکنان دفاع از ارزش.ها بوده و هستند.
وی با اشاره به الگو قرار دادن حضرت زهرا (س) توسط مادران و همسران شهدا و ایثارگران افزود: شما قهرمانان واقعی این ملت شریف هستید که باید شما را، سربازان گمنام حضرت زهرا (س) در عرصه.های ایثار و شهادت و فرشتگان قهرمان نامید.
مدیرکل بنیاد بوشهر ضمن بیان ویژگی های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جهان پهلوان ایران زمین و پاسدار دفاع از حریم اهلبیت و ایران اسلامی و پاسداشت پنجمین سالگرد شهادت این اسطوره ی جهان اسلام و مقاومت اضافه کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در دامن پاک مادری وارسته و در مکتب اسلام، امام و انقلاب رشد نمود و از بطن مردم بود و در راه رضای خداوند متعال برای مردم عزیز ما جانفشانی کرد و جهان اسلام مدیون این قهرمان بین‌المللی خط مقاومت است.
مدیرکل بنیاد بوشهر ضمن استماع صحبت‌های مادران و همسران شاهد و ایثارگر و تجلیل از ایشان، دستورات لازم را جهت رسیدگی به درخواست های ایشان صادر کرد
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi