شناسه خبر : 107225
پنجشنبه 14 دي 1402 , 11:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما قافله‌سالار ره فرداییم

صهیونیست های کودک کش و جانیان بالفطره و پشتیبانان خرفتشان بدانند با جنایاتی که در غزه مرتکب شدند و شهادت العاروری فاجعه کرمان و صدها حادثه مشابه هم...

فاش نیوز - یک بار دیگر دست شیطان از آستین شیطانک های حیوان صفت و درنده خو بیرون زد و با کمال ددمنشی جسم های پاک و جان های بیگناهی را در شراره آتش انتقامی کور به کام مرگ کشید. مرگی که البته برای آن سفرکردگان شهادتی شیرین و شهدی نوشین و رساننده به لقای حضرت پروردگار است. «طوبی لهم و حسن مآب». تروریست های بی ارزش و قبل از آنان اربابان جنایت کارشان بدانند با این گونه وقاحت ها فقط راه و مرام حاج قاسم ها پر رهروتر می گردد و شعله اقتدا و تاسی به آن عزیزان پرشراره‌تر می شود.

ما هاله نوریم جهان پیماییم
ما قافله‌سالار ره فرداییم

هر روز زما سبو سبو برگیرند
تا زود بخشکیم ولی دریاییم

امروز برای همگان ثابت شد که قاسم سلیمانی شهید به مراتب از ژنرال سلیمانی به ظاهر حی برای اردوگاه استکبار خطرناک تر و کشنده تر است. حاج قاسم تنها یک نهال یا چند درخت نکاشته است که دشمنان با سعی شوم خود آن را ببرند و مساله را فیصله دهند، بلکه در سایه راهبردهای داهیانه ولی‌اش جنگل ها باغستان ها و نهالستان های وسیعی غرس کرده که به راحتی این آتش‌بازی ها، بریدن‌ها و ریزش‌های دشمن را تبدیل به رویش های جاری و ساری در دل زمان و تا منتهای تاریخ می سازد.

حاج قاسم به درستی می گفت از دل تهدیدها فرصت هایی می زاید که در مواضع به ظاهر فرصت وجود ندارد. صهیونیست های کودک‌کش و جانیان بالفطره و پشتیبانان خرفتشان بدانند با جنایاتی که در غزه مرتکب شدند و شهادت العاروری فاجعه کرمان و صدها حادثه مشابه هم بر طومار اعمال کریه برخاسته از ذات کثیفشان افزوده شد از نسل های آتی مسلمانان، مبارزان پر صلابت با اراده و مقاوم در رویارویی با خود ساختند گرچه ابعاد این خسران بزرگ و تاریخی هرگز برایشان قابل فهم و جبران نیست.

ملت ایران در سایه پیروی از ولایت و وفای مثال زدنی خویش این پیچ های سخت و پرخطر تاریخی را به یمن ایمان و توکل و صبر و درایت و تدبیر خود و  مسوولان به خوبی طی خواهد کرد و حق مباشران عاملان و آمران این حادثه انسانیت سوز را کف دستشان خواهد نهاد. استقامت در برابر دشمن غدار تنها راهی است که نتیجه بخش و پرحاصل است و ما مطمئنیم که به تعبیر رهبری حکیم راه روشن سلیمانی و سلیمانی ها نسل های آتی را به مقصد فلاح صلاح و سداد رهنمون خواهد شد.
اینجانب به عنوان عضو جامعه اسلامی و خادمی کوچک ضمن ابراز تسلیت صادقانه و همراهی همدلانه با راه و مسیر شهدا، این فاجعه فجیع و مصنوع دستان کثیف و تا مرفق به خون آغشته جنود شیطان را محکوم می کنم و از مسوولان امر تعجیل در انتقام و تأدیب عوامل این فاجعه مولمه را توام با تدقیق و حکمت در راستای امتثال اوامر رهبری معظم و خواست مشروع و همگانی ملت انتظار دارم.

در پایان خطاب به آحاد امت فهیم و قدرشناس معروض می دارد تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است در فتنه های ریز و درشت و پیچ های تاریخی و پرماجرا همواره حضور پرشکوه شما مردم تمام کننده کار، مرهم اصلی زخم ها، علاج واقعی آسیب ها و لنگر تعادل‌بخش کشتی نظام و حاکمیت بوده است. پس وعده حقیقی همه ما برای حفظ و صیانت از کیان وطن، ارزش های تمدنی این سرزمین و حاکمیتی که نقطه اتکا و امید جبهه مقاومت و همه مظلومان عالم است و در راستای لبیک به ندای امام جامعه، نفی ارباب سلطه و استکبار و دادن پاسخ قاطع به جنایت‌پیشگان سفیه و مستغرق در سبعیت و جهالت هزاره سوم، حضور همگانی پای صندوق های رأی در اسفندماه برای دو اننتخاب بزرگ و معنادار خواهد بود.

|| قاسم جعفری

اینستاگرام
☆☆ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد است.
چهار سال پیش در چنین ساعتی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی آسمانی شد.دیروز مردم برای گرامی داشت چهارمین سالگرد شهادتش گرد مزار او جمع شده بودند .
اما دشمن سیاه دل از دیدن خیل دوستداران سردار دلها وحشت زده شد. با بی رحمی، در کرمان حمام خون راه انداخت. ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه همان روزی که سردار را شهید کرده بود.
عمق فاجعه زیاد است. باید پای درد دل همه شاهدان عینی بنشینیم. حتی درختهای اطراف گلزار شهدای کرمان . آنها از بالا همه چیز را بهتر دیده اند.
ما خوزستانی های تجربه گوش کردن به حرفهای درختان را داریم .
یکبارش روزی بود که صدام در ۴ دی سال ۶۵ ، در اطراف راه آهن اندیمشک حمام خون راه انداخت.
فقط به مجروحین روی زمین رسیدگی نکنید. فقط عزاداران روی زمین را تسلی ندهید. سرتان را بالا بگیرید. سنگینی اندوه نشسته بر شاخه و برگ درختان را هم ببینید. برخی شان پاره های تن شهدا را در بغل گرفته اند و خون گریه می کنند.
مردم کرمان 100 درصد فقط خواستار انتقام از داعش، آمریکا و اسرائیل هستند
ما اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم آمریکا جنایتکار باید پاسخ حمله تروریستی کرمان باشد.
ما داعش را به رسمیت نمی شناسیم آمریکا جنایتکار باید پاسخ حمله تروریستی کرمان باشد.
داعش مورد حمایت آمریکا و اسرائیل از سال 2011 تاکنون از مردم ایران انتقام می گیرد و ما هم از مردم آمریکا و مردم اسرائیل باید انتقام بگیریم



سوال اینجاست که چرا مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار در این مدت 3 ماه در برابر جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا در غزه سکوت کرده است؟
سوال اینجاست که چرا مجری بی ادب شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار در این مدت 3 ماه در برابر جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا در غزه سکوت کرده است؟

کارشناسان تلویزیون ایران اینترنشنال از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا در جنگ غزه دفاع و استقبال می کنند شرم آور وتاسف بار است.
دشمن دیر زمانی ست که فهمیده شهید سلیمانی خطرناک تر از قاسم سلیمانی ست چون این خون ها باعث رشد فرهنگ ایثار و شهادت می شود ولی آنها هیچ زمانی اینها را نمی فهمند چرا که خداوند فرموده : ما بر دل های آنان مُهر باطل زده ایم و آنان کور و کرند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi