شناسه خبر : 107274
یکشنبه 17 دي 1402 , 19:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه انجمن جانبازان نخاعی فارس در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی استان فارس جنایت تروریست های عامل صهیونیست در شهر کرمان و بر سر مزار سردار دل‌ها را محکوم کرد.

در بیانیه انجمن جانبازان نخاعی استان فارس که در محکومیت اقدام تروریستی صهیونیستی کرمان صادر شده، آمده است: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام، شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت‌ و مجروح شدن عده‌ای از مردم کشورمان شد موجب تأسف و تأثر گردید.

این حادثه دلخراش، چهره سیاه دشمنان اسلام و ملت ایران را بار دیگر نمایان نمود؛ اما باید توجه داشت این جریان در اراده‌ مردم عزیز ما و نیروهای مقتدر نظامی و امنیتی در مقابله با دشمنان خللی ایجاد نخواهد کرد و همچنان بر همان آرمانی که با امام عظیم الشأن رحمت الله علیه و شهدا بسته اند استوارند و از انقلاب خود و رهبری معظم حمایت می‌کنند.
اعتقاد راسخ داریم، جمهوری اسلامی قوی‌تر از تمامی توطئه‌هاست و تمامی تلاش‌های آمریکا و اسرائیل برای بی‌ثباتی و ناامن‌سازی کشور عزیزمان ان‌‌شاء‌الله با شکست مواجه خواهد شد.
 
انجمن جانبازان نخاعی فارس
۱۳ دی ماه ۱۴۰۲
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi