شناسه خبر : 107364
سه شنبه 19 دي 1402 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با خانواده شهیدان لباف

فاش نیوز - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران که به مناسبت ارتحال حضرت ام‌البنین(س) به خانه شهیدان لباف آمده بود، جویای احول والدین شهدا شد.
 
دیدار  نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان لباف
به گزارش «ایثار»، فضای خانه  شهیدان محسن و احمد لباف آکنده از عطر هل و گلاب بود و مادر شهیدان لباف با یک دیس حلوا به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین(س) اسوه صبر و ایثار به استقبال میهمانان آمد. روی دیوار قاب عکس‌هایی از حضور رهبر معظم انقلاب در منزل خانواده شهیدان لباف و عکس‌هایی از دو برادر شهید محسن و احمد نقش بسته بود. 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران که به مناسبت ارتحال حضرت ام‌البنین(س) به خانه شهیدان لباف آمده بود، جویای احول والدین شهدا شد. مادر شهیدان لباف به دلیل عمل زانو، به سختی راه می‌رفت اما همچون الگوی صبر و مقاومت حضرت ام‌البنین بود و پدر شهیدان لباف که با واکر راه می‌رفت از اینکه بیش از ۹ ماه به مزار فرزندان شهیدش نرفته بود، ابراز ناراحتی می‌کرد اما خدا را شاکر بود که نمازگزاران مسجد محله به دیدار او می‌آیند. 

محمود لباف برادر شهیدان لباف گفت که برادر بزرگ‌ترش شهید احمد سال ۱۳۶۲ با سمت آر پی جی زن و فرمانده گروه در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید و برادر کوچکترش  شهید محسن  سال۱۳۶۷، با سمت تک تیرانداز در رود کارون به شهادت رسید. 

مادر شهیدان لباف در این دیدار خواستار توجه جدی به مزار شهدا در گلزار بهشت زهرا شد و اینکه به دلیل پستی و بلندی مزارها رفت‌وآمد والدین شهدا دشوار است. او برای شهدای گمنام هم مادری می‌کرده است زیرا سال‌ها پیش با حضور در گلزار شهدا علاوه بر مزار فرزندان شهیدش مزار شهدای گمنام را نیز غبارروبی می‌کرده است و امروز هم دغدغه‌اش رسیدگی به مزار شهدای بهشت زهرا است. 

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  تهران بزرگ  که در این دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی می‌کرد از بهسازی قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا به مادر شهیدان لباف خبر داد و اینکه خادمان شهدا در گلزار بهشت‌زهرا امکان زیارت مزار شهیدان لباف را برای پدر و مادر شهیدان فراهم خواهند کرد.
عکاس: علی سلطانی‌محمدی
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi