شناسه خبر : 107390
سه شنبه 19 دي 1402 , 14:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درجه‌بندی ایثار و ایثارگران!

فاش نیوز - با سلام و عرض ادب خدمت تمام مادران شهدا اگر بخواهیم برای ایثارگران بعد شهدا درصد و درجه تعیین کنیم بدون شک مادران گرانقدر شهدا بالاترین درجه ایثار را دارند.

به فرموده قرآن کریم خداوند متعال می‌فرماید ما قطعا شما را امتحان و آزمایش می کنیم به «اموالکم و اولادکم انفاسکم...» یعنی با اموال و ثروت، با فرزندانتان و جانهایتان و چه آزمایشی سخت‌تر از اینکه انسانی را با فرزند عزیزتر از جان امتحان کنند.

نه اینکه پدران معزز شهدا اجر و احترامشان کم باشد؛ حساب مادر حساب مجزایی است. این مادران معزز شهدا با بزرگترین سرمایه‌شان امتحان شده اند. الحق و الانصاف خوب هم از پس این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمدند.

الهی هیچ‌کس را خدا با این امتحان سخت امتحان نکند. آمین. با مال فبها، با جان فبها، با فرزند سخت است. روح پدران و مادران متوفی شهدا شاد باشد؛ وجود بابرکت پدر و مادران شهدا به سلامت باد.

قابل توجه بعضی ورزشکاران و هنرمندانی که گاهاً چه از سر غفلت یا عمداً اظهار نظر می‌کنند؛ چهار تا شوت و گل یا یک نمایش کجا و سرمایه ای همچون فرزند کجا............

|| حسن حسینایی(فرزند شهید)

 

اینستاگرام
همه چیز مال شما
سلام دوست عزیز وگرامی وا... قسم برای خرید یک حلقه عروسی چند روز رفتم کارگری .بیایید تا این همه چیز را بدم به شما البته اگه جز خون دل خوردن چیزی باشه .
فرزندعزیز وگرانقدر آقای حسینایی
ایثار و شهادت،بهیچ عنوان درجه بندی،متر واندازه ای ندارد، در زمان ۸سال دفاع مقدس،تمامی برادران،دوستان همرزم و همسنگرم برای اهدافی والا راهی منطقه شدیم، در این بین تعدادی از برادرانم جلوی چشمان ما،به فیض شهادت نائل امدند،گروهی هم جانباز و مجروح واسیر شدند،،کی میتواند بگوید،درجه ی بندی کند، که ایثار اون برادری که اسیر یا جانبازشد،از اون برادرم که شهید شد کمتر است،همگی برای یک هدف رفتن، گلوله ی توپی که در عملیات وسط جمعی از رزمندگان خورد،تعدادی رو شهید و عده ای رو جانباز و گروهی هم مجروح شدند،یعنی میزان ایثار اون کسی که مجروح شد از اون دوست همسنگر وهمرزمش که شهیدشد،کمتر هست. ولذا صحبت بنده،در اینجاست،که عشق ایثار،عشق شهادت قابل درجه بندی و اندازه گیری نبوده،دقیقا همون مرز بندی که سالهاست بنیاد بین ایثارگران اجرا نموده،در خصوص صحبت پایانی که مقایسه ی یک هنرمند یا فوتبالیست با چهارتا گل و شوت نام بردید،البته که در ظاهر قابل قیاس نیست، ولی اگر همان چهارتا شوت یا چهارتا گل در جایی باشد،که در بین جهانیان باعث بالا رفتن پرچم عزیز ایران ،وباعث غرور ملی و افتخار ملی شده باشد،باعث تمسخرنیست، و باید ستود.یا علی مددی کن
با سلام به جانباز سرافراز عزیز درست میفرمایید ما به شوت های صابر کاظمی ومحمودی وموسوی افتخار زیاد کردیم که جز چند تیم اول دنیا شدند دمشان گرم . فوتبالی ها کمتر دیده شده از گروه خودشان بروندبالا بازم مایه افتخار هستند .
با سلام ؟؟؟ در این ایام گرانی و اقتصادی که یک جانباز دوران دفاع مقدس با سن بالی شصت سال حقوق حداقل حقوق که 5200 هستش و همچنین اعلام شده تمام اقشار منعیشت بگیر و کارمند کارگر ووو عیدی 2500درست ولی چرا جانبازان معسر همسران زحمتکش و ایثارگر که از جانباز پرستاری می کند همان 700هزار تومان عیدی حق همسر پرداخت نشده واقعا برنامه بوجه فکر نمی کند حق این مادران هستش عجب روزگاری تبض در پرداخت عیدی جانبازان معسر بنیاد شهید و السلام .
بابا با اینجور کلمات باز نکن که 45 سال حق ما رو خوردن وماها روشرمنده زن وبچهام .فکر کنم شکمت سیر سیره خبر از گشنه نداری
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi