شناسه خبر : 107438
شنبه 23 دي 1402 , 10:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نوجوان‌هایی که پوتین به پایشان بزرگ بود

فاش نیوز - علیرضا جلیلی‌فر از عکاسان دفاع مقدس می‌گوید: «من در دوران دفاع مقدس می‌دیدم نوجوان‌هایی را که لباس رزم، اندازه‌شان نبود. نوجوان‌هایی که ۳ـ 2 سانتی‌متر چوب داخل پوتین می‌گذاشتند که قدشان بلندتر شود و مانع اعزامشان به جبهه نشوند.»

تصویر آشنا| نوجوان‌هایی که پوتین به پایشان بزرگ بود

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، علیرضا جلیلی‌فر از جمله عکاسان دفاع مقدس است که عکس‌های دیده‌نشده زیادی از دوران دفاع مقدس دارد. وی حتی بعد از دوران دفاع مقدس به وقایع مختلف و مستندسازی پرداخته است.


نوجوانی که آماده رزم بود

یکی از عکس‌های وی مربوط به یک نوجوانی است که لباس رزم بر تن دارد. وی درباره این عکس می‌گوید: این عکس مربوط به اواخر جنگ تحمیلی و فراخوان نیروهای سپاه و بسیج در اردوگاه علویجه اصفهان است. در این رزمایش نوجوان‌هایی بودند که یک روز بعد عازم جبهه شدند. من در دوران دفاع مقدس می‌دیدم نوجوان‌هایی را که لباس اندازه‌ تنشان نبود. پوتین به پایشان خیلی بزرگ بود. نوجوان‌هایی که ۳ـ۲ سانتی‌متر چوب داخل پوتین می‌گذاشتند که قدشان بلندتر شود و کسی مانع اعزامشان به جبهه نشود.


نوجوانی که پوتین به اندازه پایش نبود

برخی دانش‌آموزانی کپی شناسنامه‌شان را دست می‌بردند تا سن خود را بزرگ‌تر کنند. آنها وقتی به جبهه اعزام می‌شدند، شاید در جبهه خیلی نمی‌توانستند کاری انجام بدهند اما حداقل‌اش این بود که به رزمنده‌ها آب می‌دادند و با حضورشان به رزمنده‌ها روحیه می‌دادند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi