شناسه خبر : 107698
دوشنبه 02 بهمن 1402 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باحضور گسترده مردم در معراج شهدای تهران:

مراسم وداع با شهدای اخیر سوریه برگزار شد+ جزئیات تشییع

پیکر شهید محمد امین صمدزاده در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا همجوار با شهید مدافع حرم محمدحسین میردوستی دفن می شود و شهید حسین محمدی نیز در گلزار شهدای یافت آباد تهران، پس از تشییع در شهرک محلاتی، به خاک سپرده می شود.

مراسم تشییع پیکر 3 تن از شهدای حمله اسرائیل فردا برگزار می شود

فاش نیوز - پیکر مطهر سه تن از شهدای حمله تروریستی اسرائیل در سوریه ، امروز در شهرک محلاتی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیکر مطهر سه تن از شهدای حمله تروریستی صادق امیدزاده، حسین محمدی و محمد امین صمدی اسرائیل روز گذشته در سوریه، امروز دوشنبه دوم بهمن ماه در شهرک محلاتی تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید

گفتنی است این شهدا در حمله تروریستی اسرائیل به منطقه المزه حومه دمشق به شهادت رسیدند.

مردم در ساعات پایانی امشب با 5 شهید حمله اسرائیل در معراج وداع کردند

 پیکر 5 تن از شهدای حمله تروریستی اسرائیل که در منطقه المزه دمشق به شهادت رسیدند،در میان استقبال مردم شهید پرور وارد معراج شهدای تهران شد.

با اینکه حوالی اذان مغرب برگزاری این مراسم اطلاع رسانی شد اما حیات معراج شهدا مملو از جمعیت بود. بسیاری از خانواده ها با اینکه هوا کمی سرد است با بچه های کوچک برای وداع با این شهدا خود را به خیابان بهشت رساندند. 

بیشتر بخوانید

دقایقی مداحان اهل بیت به مرثیه خوانی برای مصائب خواندان پیامبر(ص) پرداختند و حضار در جوار شهدا به سینه هایشان زدند و اشک ریختند. 

زنان و مردان سعی می کردند برای چند ثانیه هم که شده دستی به تابوت شهدا که مزین به پرچم کشورمان است، تبرک کنند و اشکی بریزند و در دل با این اولیای خدا نجوا کنند. یکی می خواهد عاقبتش شهادت باشد، یکی مریض دارد و دیگری گره به کار و بار زندگی اش افتاده است. هر کسی بتواند فرصت را مغتنم می شمارد تا خواسته درونی اش را به این بندگان خوب خدا بگوید و آنها را واسطه خیر کند. 

دمشق , معراج شهدا , شهید ,

گفتنی است پیکر شهید سردار امیدزاده پس از تشییع در شهرک محلاتی تهران به زادگاهش کرمانشاه منتقل شده و آنجا به خاک سپرده خواهد شد. 

همچنین پیکر شهید محمد امین صمدزاده در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا همجوار با شهید مدافع حرم محمدحسین میردوستی دفن می شود و شهید حسین محمدی نیز در گلزار شهدای یافت آباد تهران، پس از تشییع در شهرک محلاتی، به خاک سپرده می شود. 

شهیدان علی آقازاده و سعید کریمی نیز در شهر قم تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

 

آنچه در ادامه می بینید تعدادی از تصاویر شهید سردار امیدزاده است که از رزمندگان قدیمی دفاع مقدس نیز بوده است.

جنگ سوریه , دمشق , شهید , جنگ سوریه , دمشق , شهید , جنگ سوریه , دمشق , شهید ,

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi