شناسه خبر : 108184
دوشنبه 16 بهمن 1402 , 11:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس بنیاد شهید: تا به حال ۱۶۵ هزار ایثارگر تبدیل وضعیت شده‌اند

فاش نیوز - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا الان ۱۶۵ هزار نفر از ایثارگران تبدیل وضعیت شده‌اند. تقریباً تمام دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های وابسته به دولت، با مقاومت‌هایی، تبدیل وضعیت ایثارگران را انجام داده‌اند.

رئیس بنیاد شهید: تا به حال 165 هزار ایثارگر تبدیل وضعیت شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور، درباره تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: «تا الان ۱۶۵ هزار نفر تبدیل وضعیت شده‌اند.»

او توضیح داد: «تقریباً تمام دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های وابسته به دولت، با مقاومت‌هایی، تبدیل وضعیت ایثارگران را انجام داده‌اند.» 

قاضی‌زاده در ادامه بیشتر مشکلات این حوزه را مربوط به نهادهایی که مستقیماً زیرمجموعه دولت نیستند دانست و گفت: «از جمله آن‌ها می‌توان شهرداری را نام برد. با این حال شهرداری تهران این کار را انجام داده اما بعضی‌های دیگر یا انجام نداده‌اند یا بخشی را اجرا کرده و بخش دیگر را اجرا نکرده‌اند.»

معاون رئیس جمهور این مشکل را از حوزه بنیاد شهید خارج دانست و افزود: «در این موارد باید مقام قضایی دیوان عدالت اداری ورود کند. افراد باید برای حل مشکلشان در دیوان عدالت اداری طرح دعوا کنند.»

در ادامه می‌توانید فیلم صحبت‌های قاضی‌زاده را مشاهده کنید: 

پایان پیام/ 

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi