شناسه خبر : 108258
چهارشنبه 18 بهمن 1402 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وزیر کشور در کرمانشاه به دیدار والدین شهید امیدزاده رفت

فاش نیوز - وزیر کشور در سفر کاری به استان کرمانشاه به دیدار خانواده شهید مدافع حرم سردار حاج صادق امیدزاده رفت.
 
وزیر کشور در کرمانشاه به دیدار والدین شهید امیدزاده رفت
به گزارش ایثار، احمد وحیدی وزیر کشور که به منظور افتتاح چندبن طرح عمرانی همزمان با از دهه مبارک فجر به کرمانشاه سفر کرده بود، دوشنبه شب به همراه محمد طیب صحرایی استاندار، خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد کرمانشاه و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید مدافع حرم حاج «صادق امیدزاده»، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهید والامقام، از والدین این شهید گرانقدر تجلیل کرد.
وزیر کشور در این دیدار اظهار داشت: داغ شهادت این شهید بزرگوار بسیار بزرگ است از خداوند متعال مسئلت می کنیم به شما اجر و پاداش و صبر زینبی عطا کند.
وحیدی با اشاره به اینکه وظیفه همه ما به ویژه نسل جوان تداوم بخشیدن به راه و آرمان شهداست، حضور در منزل شهید امیدزاده و دیدار با والدین شهید را توفیقی بزرگ برای خود و مسئولین حاضر در این جمع عنوان کرد.
در پایان نیز از خانواده شهید مدافع حرم سردار "صادق امیدزاده" تجلیل به عمل آمد.
سردار شهید حاج «صادق امیدزاده» هیجدهمین شهید مدافع حرم از استان کرمانشاه است که در دفاع از حرم اهل آل الله علیهم السلام در روز شنبه ۳۰ دی ماه سالجاری به همراه چهار تن از مستشاران نظامی در حمله تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi