شناسه خبر : 108259
چهارشنبه 18 بهمن 1402 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چهارمین رویداد استارت‌آپی شاهد و ایثارگر برگزار شد

فاش نیوز - مراسم داوری مرحله کشوری چهارمین رویداد استارت‌آپی شاهد و ایثارگر  با حضور داورانی از پارک علم و فناوری  دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
 
مراسم داوری مرحله کشوری چهارمین رویداد استارت‌آپی شاهد و ایثارگر برگزار شد
به گزارش ایثار، عادل مهری ورنیاب، مدیرکل  مرکز دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر  پیش از شروع داوری در این مراسم  با بیان اینکه ابزار اصلی ما در حمایت از ایثارگر کارآفرین در استان‌ها پارک‌های علم و فناوری است، گفت:  با جهاددانشگاهی هم‌همکاری‌هایی انجام  و تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شده است. همچنین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز از این برنامه‌ها استقبال کرده و فصل جدیدی از همکاری‌ها در توانمندسازی پیشتازان، سرآمدان و نخبگان ایثارگر عضو دفتر دانش پژوهان خواهیم داشت.
عادل مهری ورنیاب به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز در نمایشگاه‌های نانو و اینوتکس پرداخت که  در جهت معرفی و حمایت ظرفیت‌های دانش‌بنیان ایثارگر بود و عنوان کرد که محصولات این عزیزان  را در این نمایشگاه ها عرضه کردیم. 
مدیرکل مرکز دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر با اشاره به برگزاری دومین جشنواره شهید پیشرفت در ۳۰ بهمن‌ماه از داوران جهت حضور در این جشنواره و بازدید نمایشگاه جنبی دعوت به عمل آورد.
داوران چهارمین رویداد استارت‌آپی شاهد و ایثارگر  در این مراسم ضمن استقبال از فعالیت‌های دفتر مرکز دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر خواستار همکاری‌های بیشتر با این مرکز شدند.
در این مراسم آثار نفرات برگزیده سطوح فناوری (trl) استان‌ها با حضورر داوران  برای تعیین نفرات برتر در مرحله کشوری ارزیابی شد.
در این نشست نخبگان شاهد و ایثارگر به معرفی محصولات خود به داوران چهارمین رویداد استارت‌آپی شاهد و ایثارگر  پرداختند. 
نهابتا در انتهای جلسه داوران نفرات اول تا سوم سطوح مختلف فناوری را معرفی کردند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi