شناسه خبر : 108304
شنبه 21 بهمن 1402 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نخستین نشست هماهنگی برنامه‌ریزی روز شهید برگزار شد

فاش نیوز - نخستین نشست هماهنگی برنامه‌ریزی روز شهید با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
نخستین نشست هماهنگی برنامه‌ریزی روز شهید برگزار شد
به گزارش ایثار، سید محمد صادق هاشمی در این نشست با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده برای روز شهید گفت: با  هم‌فکری همه برنامه‌ریزی‌ این مراسم در بازه زمانی ۲۲ بهمن ماه تا ۲۲ اسفند ماه با تاکید ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران  برگزار می‌شود. 
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به شعار روز شهید گفت: شعار  روز شهید «همپای جانبازان به پای عهد در پیمان، تا پای جان هستیم در راه شهیدان» است که آیین‌نامه آن تدوین شده و به استان‌ها ابلاغ شده است. 
هاشمی تاکید کرد: همه معاونت‌ها، سازمان و استان‌ها نشست خبری در رابطه با اقدامات خود برای روز شهید داشته باشند و مدیران کل‌استان‌ها در پیش خطبه نماز جمعه استان گزارشی ارائه بدهند. 
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ساخت کلیپ موشن از عملکرد یک ساله ادارات و انتشار آن در فضای مجازی تاکید کرد. 
امید چوپانکاره، مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به افتتاحیه و رونمایی دو سامانه برخط مجلس برای تحقق قانون جامع ایثارگران گفت:  این دو سامانه با حضور مسئولان بنیاد افتتاح می‌شود. آمادگی داریم دستاوردهای بنیاد را در صحن آفتاب مجلس شورای اسلامی به نمایش بگذاریم.
عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران با تاکید بر توجه به برگزاری مراسم ویژه روز شهید گفت: با توجه به ایام انتخابات باید روز جانباز و روز شهید را با نگاه ویژه برگزار کرد.
اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نسبت به برگزاری محفل انس با قرآن کریم با صوت و تصویر شهدای قاری قرآن تاکید کرد.
عباس زارع‌نژاد، مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست به برگزاری باشکوه‌تر مراسم ویژه برای گرامی‌داشت یاد و نام شهدا در روز ۲۲ اسفندماه تاکید کرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi