شناسه خبر : 108311
شنبه 21 بهمن 1402 , 09:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وداع با فرمانده‌ای که می‌گفت «سرباز حضرت زینب(س) هستم»

فاش نیوز - «سید عیسی علوی» یکی از شهدای فاطمیون است که در حمله هوایی نیروهای تروریست آمریکا به شرق سوریه به شهادت رسید. او از فرماندهان فاطمیون بود و می‌گفت: «به سوریه آمده‌ام که سرباز حضرت زینب (س) باشم».

وداع با فرمانده‌ای که می‌گفت «سرباز حضرت زینب(س) هستم»

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، آیین وداع با پیکر«سید عیسی علوی» یکی از شهدای فاطمیون که در حمله هوایی نیروهای تروریست آمریکا به شرق سوریه به شهادت رسید، امروز با حضور خانواده و همرزمان شهید در معراج شهدای تهران برگزار شد.

«سیدعیسی علوی» از فرماندهان فاطمیون بود اما به همرزمانش می‌گفت: «هیچ وقت دنبال پست مقام نبوده‌ام فقط به سوریه آمده‌ام که سرباز حضرت زینب (س) باشم».

به گفته همرزمان این شهید مدافع حرم، او فرمانده متواضعی بود؛ طوری که نیروهایش او را مانند پدرشان دوست داشتند. وقتی نیروی جدیدی به گردان می‌آمد، با دیدن شهید علوی که در جمع نیروها به سادگی رفتار می‌کرد، باورش نمی‌شد که او فرمانده باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi