شناسه خبر : 108575
سه شنبه 01 اسفند 1402 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۲۸۸ نفر اعضای خانوادهای شهدا، جانبازان و ایثارگران پروژه فاز یک یاس شهر پرند

به داد ایثارگران پروژه فاز یک یاس پرند برسید!

این بهانه بنیاد شهید و امور ایثارگران که اعضا بیشتری صاحب خانه شوند بهانه ای پوچ و توحالی است؛ چرا که تخلف اضافه‌ساخت بنا...

فاش نیوز - جمعی از اعضای خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران عضو پروژه فاز یک یاس شهر پرند با امضاء و ارسال نامه ای به مسئولان بنیاد شهید خواستار تعیین تکلیف این پروژه شدند.

به گزارش خبرنگار ما، در این نامه با استمداد از مقام عظمای ولایت برای رسیدگی به مشکلات ایثارگران خاطرنشان شده است: رهبر عزیز و مهربان، بنیاد شهید کاری جز رسیدگی به مشکلات و رفع آنها برای خانواده معزز شهدا و جانبازان وایثارگران ندارد ولی نمی دانیم چرا اصلا این امور را فراموش کرده است.

در این نامه آمده است: متاسفانه فقط دو روز در سال و آن هم چون سایه بزرگ مردی مثل جنابعالی بالای سر خانواده ایثارگران است، خانواده شهدا و جانبازان مهم می شوند و مسئولین در روز پاسدار و روز جانباز، آن هم فقط به تعداد محدودی به این عزیزان سرکشی و عکس و فیلم می گیرند....

 در این نامه با انتقاد از بلاتکلیفی و عدم تحویل واحدهای مسکونی تصریح شده است: مدت 37 ماه است که خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در پروژه فاز یک "ایثارگران یاس" شهر پرند در بلاتکلیفی بسر می برند. هر چند که آنها تمام وجه را کاملا پرداخت کرده اند، اما به خاطر طمع و حرصی که پیمانکار دارد و می خواهد از افزایش قیمت سود ببرد و با 97 درصد پیشرفت فیزیکی که دارد باز اعضاء را اذیت و در تحویل واحدها کوتاهی می کنند.

ایثارگران عضو پروژه در این نامه یادآور شده اند: فقط کافی است در روزنامه رسمی، این شرکت (عمارت ساروج خاک) از سال1393 تا سال 1399 بررسی شود؛ آنگاه مشخص خواهد شد که شرکت، این پروژه را بدون حضور در مناقصه و از طریق روابط با مسئول اسبق شرکت عمران پرند در تصرف خود گرفته است. همچنین طبق توافق قرار بود پروژه با متری دو میلیون و پانصد هزار تومان ساخته شود! حال نمی گوئیم تورم 100 درصدی، بلکه تورم 300 درصدی به آن تعلق گرفته و متری هفت میلیون و پانصد هزار تومان تمام می شود.

در این نامه آمده است: این در حالی است که تمام مدیران ارشد بنیاد شهید، قوه قضاییه، ریاست جمهوری، مجلس و حتی مسئولین بیت مقام معظم رهبری از مشکلات ساخت این پروژه که بدون مجوز قانونی از دو و نیم طبقه 15 واحدی در 12 بلوک 180 واحدی، به 4 طبقه 24 واحدی در 12 بلوک 288 واحدی تغییر یافته؛ آن هم با این بهانه که اعضای بیشتری صاحب خانه شوند، اطلاع کافی و وافی دارند.

در نامه ایثارگران عضو پروژه تصریح شده است: این بهانه بنیاد شهید و امور ایثارگران که اعضا بیشتری صاحب خانه شوند بهانه ای پوچ و توحالی است؛ چرا که تخلف اضافه‌ساخت بنا، به ماده 100 شهرداری کشیده شده و ادعا می کنند که اعضاء باید پرداخت کنند.

در پایان این نامه خطاب به نهادهای نظارتی و مجری قانون آمده است: مسئله مهم این است که کدام ارگان یا شخص چنین تصمیمی گرفته است؟ در حالی که پیمانکار خود باید پاسخگو باشد؛ چرا که اعضا نه قراردادی دارند و نه دخالتی در امور داشته اند و حتی اجازه ورود و نطارت در پروژه را ندارند!

|| به نمایندگی از 288 نفر اعضای خانوادهای شهدا، جانبازان و ایثارگران پروژه فاز یک یاس شهر پرند

اینستاگرام
هیچ قشری مظلوم تر از جانبازان و خانواده شهدا در کشور شهیدپرور و انقلابی ندیدم. بنام این ها و به کام دیگران هست. دیگران رو میدونید چه کسانی هستند؟ لازم به توضیح نیست چون احتمال حذف این نوشته هست. ما اعضا دیروز به همین علت بنیاد هفت بودیم دریغ از یک مسؤل پاسخگو.
سلام ، در خصوص مسکن مهر بارها هشدار دادیم و برای اقدام ملی مسکن نیز همچنان هشدار میدهیم که عده ای در ادارات راه و شهرسازی در ضدیت با ایثارگران هستند و کارشکنی میکنند. بنده از طریق وزارت کشور و بنیاد شهید به عضویت مسکن ملی درآمدم و طبق قانون در اولویت اول هستم اما با کمال تعجب در سامانه برایم انصراف از عضویت ثبت شده لذا پس از پیگیری از دادسرای جرایم رایانه ای و پلیس فتا هیچگونه هک و نفود عامل برای ثبت انصراف در سامانه پیدا نشد بنابراین یقین پیدا کردم خرابکاری و انصراف از طرف مسئولان راه و شهرسازی است و اکنون مشغول تهیه لایحه برای شکایت از طریق دیوان عدالت هستم.
متاسفانه بنیاد هیچگونه حمایتی از ایثارگران ندارد و دیگر هیچ ...
باسلام الان سال سوم رد کردیم وهنوز تحویل ندادن واحدها پس کی میخواهید تحویل بدهید دیگه توان کرایه خانه را ندارم لطفا اطلاع رسانی فرمایید در ضمن انتخاب واحد کردم ولی هنوز تحویل ندادن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi