شناسه خبر : 108591
دوشنبه 30 بهمن 1402 , 15:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسانه‌های ۸ کشور منطقه از جنگ غزه می‌گویند

فاش نیوز -۱۲ رسانه از هشت کشور منطقه در غرفه غزه در نشست‌ها و برنامه‌هایی از غزه می‌گویند.

رسانه‌های ۸ کشور منطقه از جنگ غزه می‌گویند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، غرفه غزه با شرکت ۱۲ رسانه محور مقاومت از هشت کشور فلسطین، عراق، یمن، تونس، افغانستان، لبنان، ترکیه و پاکستان به همراه سه شبکه خبری المیادین لبنان، راپلی روسیه و سی سی تی چین در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران حضور یافتند.

خبرنگاران و مدیران دفاتر شبکه‌های خارجی در این غرفه آماده پاسخویی به سوالات اهالی رسانه در حوزه فلسطین و منطقه پاسخ می‌دهند. 

این غرفه در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه ۱۷ نشست تخصصی با محوریت رسانه و فلسطین و جنگ غزه برگزار می‌کند. این نشست‌ها از روز گذشته آغاز شده است و تا آخرین روز از نمایشگاه ادامه دارد. 

باشگاه خبرنگاران حامیان فلسطین در این غرفه به دبیر خانم «ویدا ورده» خبرنگاری فلسطینی الاصل لبنانی با ثبت نام از خبرنگاران حامی مظلومان برنامه‌های ویژه‌‎ای را تدارک دیده است. خبرنگاران می‌توانند با حضور در غرفه غزه در این باشگاه ثبت نام نمایند.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از امروز (یکشنبه) به مدت چهار روز با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه، مجموعه و شرکت دانش‌بنیان فعال این حوزه، در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi